۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۱۰۶۶۹
مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این مانور شرکت مخابرات و شرکت توزيع نيروي برق استان بدون اطلاع قبلي از نوع خواسته و انتظار اداره كل پدافند غيرعامل در کمترین زمان ممکن با تجهيزات كامل در محل حادثه حضور يافتند و با برقراري ارتباطات تلفني سيار، زمينه استمرار خدمات رساني و اتصال مسئولين ذي ربط در حوزه تهديد و بحران را فراهم كردند.
مدیر‌کل پدافندغیرعامل کهگیلویه و بویراحمد گفت:در خلال برنامه ها و مامورت هاي تعيين شده هفته پدافند غيرعامل و در راستاي محک زدن ميزان آمادگی، كاركرد و پاسخگويي سامانه تلفن سيار GSMشركت مخابرات استان براي ارايه خدمات تلفني سيار در شرایط تهدید و اضطرار، مانور اورژانسی به منظور بررسي كارايي مركز GSM تلفن سيار پدافند غیرعامل در ساختمان مركزي استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

محمود مومن‌نسب صبح امروز در حاشیه این مانور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اینگونه مانورها جهت محک توان عملياتي دستگاههاي اجرایی خصوصا در اين مانور پیرامون قطع ارتباطات زيرساخت ازجمله تلفن هاي ثابت و همراه و تست سيستم تلفن سيار GSM شركت مخابرات استان با همکاری دفتر فناوری استانداری و شرکت توزیع نیروی برق استان در محوطه استانداري برگزار شد.

مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این مانور شرکت مخابرات و شرکت توزيع نيروي برق استان بدون اطلاع قبلي از نوع خواسته و انتظار اداره كل پدافند غيرعامل در کمترین زمان ممکن با تجهيزات كامل در محل حادثه حضور يافتند و با برقراري ارتباطات تلفي سيار، زمينه استمرار خدمات رساني و اتصال مسئولين ذي ربط در حوزه تهديد و بحران را فراهم كردند.

مومن نسب گفت: سيستم تلفن سیار GSM شرکت مخابرات در درون خود به تجهيزات لازم از جمله باطري پشتیبان (UPS) برخوردار است كه قابلیت پوشش و ارايه خدمت به 2 هزار مشترک در شرایط اظطراري را دارد.

وي در ادامه افزود: ژنراتور سیار شرکت توزيع برق استان با هدف جايگزين براي باطري سيستم GSM در حوزه اجرايي مانور منظور و استقرار يافت تا در صورتي كه باطري سيستم GSM خدمات سيار تلفني به هر دليلي غير فعال شود، مولد برق اضطراري جايگزين شده و سيستم GSM قادر به ارايه خدمت و پاسخگويي گردد.
مدیرکل پدافندغیرعامل کهگیلویه و بویراحمد مشخص کردن توان و قابلیت رويا رويي سازمان ها، نهادها و دستگاههاي اجراي، نظامي و امنيتي نسبت به تهديدات و بحران هاي احتمالي، تداوم فعاليت ها و افزايش آمادگي براي حنثي سازي آسيب هاي غافلگيرانه را از اهداف مانور برشمرد.








گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر