۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۱۰۶۵۹
با اهدای لوح تقدیر رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور؛
به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري، سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اهدای لوح تقدیری از تلاش ها و برنامه های مرتضی روزبه استاندار قزوین در حوزه پدافندغیرعامل تقدیر و ایشان را به عنوان" مدیر نمونه کشوری سال 93 " در این عرصه معرفی کرد.
به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري، سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اهدای لوح تقدیری از تلاش ها و برنامه های مرتضی روزبه استاندار قزوین در حوزه پدافندغیرعامل تقدیر و ایشان را به عنوان" مدیر نمونه کشوری سال 93  " در این عرصه معرفی کرد.متن کامل  لوح تقدیر نامبرده به شرح ذیل می باشد:


برادر ارزشمند و بسیجی جناب آقای مرتضی روزبه
استاندار محترم قزوین

شکوفایی، بالندگی و استحکام درونی مولفه های قدرت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون زحمات بی وقفه و مجدانه بزرگوانی چون جنابعالی است که با تکیه بر ایمان و روحیه جهادی در عرصه اعتلاء پدافند غیرعامل و فرهنگ سازی مفاهیم و اصول آن گام های ارزنده ای برداشته اید.
در ارزیابی های معاونین سازمان پدافند غیر عامل کشور از عملکرد دستگاههای اجرایی در حوزه پدافند غیر عامل شما به عنوان "مدیر نمونه سال 93" برگزیده شدید.
بدین وسیله از زحمات، تلاش ها و مجاهدت های مخلصانه آن جناب تشکر و تقدیر می گردد. بی تردید اجر اخروی تلاش ها و مجاهدت های مخلصانه سربازان عرصه پدافند غیر عامل کشور نزد خداوند تبارک و تعالی و امام زمان (عج) محفوظ و مأجور خواهد بود.
امید است در سایه الطاف الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری همواره در مسیر تعالی، پیشرفت و تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و سربلند باشید.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور
سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر