۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۱۰۶۵۶
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: شناخت پدافند غیرعامل برای دانش آموزان و جوانان امری ضروری است.
محمد حسینی در همایش بزرگ دانش آموزی پدافند غیر عامل با بیان اینکه توان نظامی به همراه پدافند غیرعامل سبب افزایش قدرت بازدارندگی می‌شود، اظهارکرد: امروزه شناخت پدافند غیرعامل برای دانش آموزان و جوانان امری ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: امروزه دنیا به دنبال نقاط غفلت، بی‌توجهی وکم‌توجهی ما است که در این راستا باید بیشتر توجه و دقت داشته باشیم.

وی با تاکید بر این که نباید تنها به پدافند عامل و قدرت نظامی متکی بود زیرا دشمن همیشه در صدد ضربه زدن است، خاطرنشان کرد: کشورهای پیشرفته دنیا امروز در بخش پدافند غیرعامل برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر کشور ما در شرایطی قرار دارد که در در دنیا تاثیرگذار است و این مهم سبب بیشترشدن توطئه‌های دشمنان می‌شود که باید آمادگی کشور در برابر این توطئه‌ها بیشتر شود.

حسینی اظهارکرد: تهاجم امروز در دنیا دیگر سبک و سیاق گذشته را ندارد بلکه تمامی روش‌های تهاجمی تغییر کرده و امروز دانش‌آموزان برای دفاع باید با بهره‌گیری و آشنا شدن از ابزار و تکنولوژی‌های روز در دنیا آماده شوند.

وی به تبدیل برخوردهای سخت‌افزاری به نرم‌افزاری در دنیای کنونی اشاره کرد و گفت: یک جوان در شرایطی می‌تواند خود را حفظ کند که آشنا به تکنولوژی روز دنیا در قسمت سالم و آشنا به خطرات احتمالی این تکنولوژی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه پدافند عامل مکمل پدافند غیرعامل است، تصریح کرد: دانش‌آموزان امروز باید در بخش مجازی نیز که یک موضوع جدی است پدافند غیرعامل را اجرا کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر