۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۱۰۶۴۰
استانداری مرکزی - اداره کل پدافند غیر عامل
مراسم تجلیل از فعالان عرصه پدافندغیرعامل در سطح دستگاه های اجرائی استان مرکزی با حضور استاندار محترم مركزي و امام جمعه موقت شهرستان اراك، در سالن جلسات غدير استانداري مركزي برگزار شد. در اين مراسم كه به مناسبت بزرگداشت هفته پدافند غير عامل برگزار شد، از دستگاه هاي برتر استان مركزي در عرصه پدافندغیرعامل تجليل به عمل آمد.
آرش وکیلی
در مراسمي كه به مناسبت بزرگداشت هفته پدافند غيرعامل در سالن جلسات غدير استانداري مركزي برگزار شد، مدير كل اداره پدافندغيرعامل استانداري به تبيين فعاليت هاي اين اداره كل طي يك سال گذشته پرداخت.

سردار قاسمي با اشاره به برنامه هاي اين اداره كل در برگزاري رزمايش سايبري و بازديد ميداني از همه دستگاه هاي استاني، رشد و ارتقاء اين دستگاه­ها در يك سال گذشته را مهمترين دستاورد پدافند غير عامل در استان دانست.

وی افزود: با بررسي هاي صورت گرفته، فضاي سايبري از مهمترين تهديدات جامعه امروز مي باشد لذا در همين راستا و در جهت آشنايي مردم، جلسات مشترك با دانشگاه ها و دستگاه هاي اراك، به منظور آگاه سازي عمومي برگزار گرديده است.

در ادامه حضرت حجت الاسلام والمسلمين مظفري رئيس کل دادگستري و امام جمعه موقت شهر اراك به تببين نقش قوه قضائيه در مديريت بحران و پدافند غير عامل و مواجهه با تهديدات انسان ساز پرداخت و انتظارات دستگاه ها از قوه قضائيه، و به طور متقابل انتظارات دستگاه قضايي از دستگاه ها، در مقابله با تهديدات را بر شمرد.

در ادامه اين جلسه، مقیمی استاندار و رئیس شورای پدافند غیرعامل استان مرکزی به سخنراني پرداخت. وی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهداء انقلاب و جنگ تحمیلی، و عرض تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، با نقل یک سخن از رهبر معظم انقلاب، پدافندغیر عامل را به مصونیت سازی بدن انسان تشبيه كرد و در ادامه به تشريح تهديدات مختلف در حوزه پدافند غيرعامل پرداخت.

در پايان اين مراسم از دستگاه هاي برتر در عرصه پدافندغیرعامل در استان مركزي تجليل به عمل آمد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر