۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
کد خبر: ۱۰۶۰۹
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور گفت: در برابر تهدیدات دشمنان اگر به تأثیر شگرف نیروی ایستادگی باور داشته باشیم، می‌توانیم به خوبی با آن‌ها مقابله کنیم.
سردار سرتیپ غلامرضا جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس ظهور و بروز فرهنگ پایداری را در کشور را در پی داشت و اگر بخواهیم در برابر هر نوع تهدیدی از ارزش‌های خود دفاع کنیم، نیازمند فرهنگ دفاع مقدس هستیم.

وی افزود: تداوم انقلاب اسلامی با فرهنگ متعالی دفاع مقدس گره خورده است و رشد و توسعه و صدور آن به سایر کشورها نیز در گرو آن فرهنگ است.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور با تأکید بر لزوم شناخت فرهنگ ایثار و شهادت اظهار داشت: باید این فرهنگ را به خوبی بشناسیم و اجزاء آن را با دقت احصا کنیم.

سردار جلالی با بیان اینکه دفاع مقدس الگوی بسیار خوبی را در مقابله با انواع تهدیدات در شرایط سخت به ما ارائه می‌دهد، خاطرنشان ساخت: ضرورت دارد آموزه‌های دفاع مقدس در متون درسی و به همه سطوح تحصیلی منتقل شود تا نسل جوان بیش از پیش با این فرهنگ آشنا شوند.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر مصون‌سازی و پایدارسازی کشور در برابر تهدیدات، خاطرنشان ساخت: اگر کشور به هر طریقی تهدید شد، "باورپذیری" در مقابله با آن، اصولی‌ترین و محوری‌ترین مسیر دور ساختن آن تهدید و آثار آن است.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور افزود: در برابر تهدیدات دشمنان اگر به تأثیر شگرف نیروی ایستادگی باور داشته باشیم، می‌توانیم به خوبی با آن‌ها مقابله کنیم.

سردار جلالی فرهنگ ایستادگی را یکی از ثمرات دفاع مقدس برشمرد و تصریح کرد: این موضوع ارتباط بسیار جدی با فرهنگ ایثار و شهادت، مقاومت و ایستادگی ملت قهرمان ایران و نیروهای مسلح تحت رهبری فرماندهی معظم کل قوا دارد که در دوران دفاع مقدس، با تأسی به نهضت عاشورا و مقاومت جانانه خود، افتخارات فراوانی را برای نظام اسلامی کسب کردند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر