۰۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۰۵۳۳
استان هرمزگان:
در هفته پدافند غير عامل نمايشگاهي از عملكرد و اقدامات و توانمنديهاي كارگروههاي يازده گانه پدافند غير عامل با حضور معاون سياسي و امنيتي و معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري هرمزگان و مدير كل پدافند غير عامل ،فرماندار بندرعباس و جمعي از مديران و روساي دستگاههاي اجرايي افتتاح گرديد.
در هفته پدافند غير عامل نمايشگاهي از عملكرد و اقدامات و توانمنديهاي كارگروههاي يازده گانه پدافند غير عامل با حضور معاون سياسي و امنيتي  و معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري هرمزگان و مدير كل پدافند غير عامل ،فرماندار بندرعباس و جمعي از مديران و روساي دستگاههاي اجرايي  افتتاح گرديد.

در مراسم افتتاحيه نمايشگاه معاون سياسي امنيتي و اجتماعي استاندري ضمن بازديد از توانمنديهاي  كارگروههاي پدافند غير عامل  سخناني نيزدر اهميت پدافند غير عامل ايراد نمود.

همچنين مدير كل پدافند غير عامل نيز ضمن تشريح عملكرد كارگروهها سخناني در خصوص اقدامات انجام گرفته  در كارگروه هها در نمايشگاه ايراد نمود.  
در اين نمايشگاه اقداماتي كه كارگروههاي يازده گانه پدافند غير عامل  انجام داده اند بصورت بروشور ،بنر،عكس ،پوستر و تجهيزات مورد استفاده  دستگاهها ، در معرض ديد عموم  قرار گرفته است.
اين نمايشگاه به مدت يك هفته از 93/8/3 لغايت 93/8/8 در سالن گفتگوي تمدنهاي بندرعباس بر پا مي باشد

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر