۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱
کد خبر: ۱۰۴۰۵
معاون سیاسی، امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ها و پروژه های عمرانی دستگاه های محتلف اجرایی این استان دارای پیوست پدافندی در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری باشد.
مهدی صالحی
همایش آموزشی و دوره تربیت مربی پدافند غیرعامل با حضور مدیران عضوشورای پدافند غیرعامل و کارشناسان مسئول پدافند غیرعامل دستگاهها ی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد .

معاون سیاسی و امنیتی استاندار در این همایش گفت : پدافند غیرعامل همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری و مسئولان اجرایی کشور بوده و جزء ضرورت های جامعه است .

فتاح محمدی افزود : پدافند غیرعامل در افزایش اقتدار ملی و تقویت بنیه و ضریب امنیتی کشور بسیار تاثیرگذار است .

وی بیان کرد : باید از ظرفیت ها و مفاهیم ناب اسلامی شامل آیات و روایات برای تبیین هر چه بیشتر نقش و جایگاه پدافند غیرعامل استفاده شود .

معاون استاندار تصریح کرد : حضور کارکنان و مدیران دستگاه های اجرایی در اینگونه همایش ها تاثیر بسزایی در ارتقای آگاهی ها و توانمندی ها برای مدیریت مطلوب تر انواع بحران و تهدیدات دارد .

وی اظهار داشت : باید پدافند غیرعامل را در حوزه سخت افزار ونرم افزار ایجاد کنیم که به این وسیله بستر مناسبی را برای اراده حاکمیت و امنیت در جامعه و کشور فراهم خواهیم کرد .

محمدی همچنین تاکید کرد : طرح ها و پروژه های عمرانی دستگاه های مختلف اجرایی این استان باید دارای پیوست پدافند غیر عامل در حوزه های سخت افزاری و نرم افزاری باشد .

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر