۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۱۰۳۴۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:
مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به تلاش دشمن برای گسترش نحله‌های انحرافی، گفت: بهترین راه مبارزه با نحله‌های انحرافی راه‌اندازی مراکز پژوهشی در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است.

حجت‌الاسلام جمال یاری با بیان این مطلب اظهار کرد: بدون شک گرایش بعضی از افراد به این فرقه‌ها از روی آگاهی و تحقیق نیست، بلکه کاملا جاهلانه است، بنابراین در صورت اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع می‌توان با آن مبارزه کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان این‌که «برای ارتقای سطح آگاهی اقشار مختلف جامعه، نیازمند جهاد فرهنگی هستیم» افزود: کارگاه آموزش جریان‌شناسی نحله‌های انحرافی برای اقشار تاثیرگذار و برگزاری نشست‌های تخصصی بهترین راه و روش برای ارتقای سطح آگاهی جامعه خواهد بود.

یاری به برنامه‌های این اداره کل جهت مبارزه با جریانات انحرافی اشاره کرد و گفت: دوره تربیت استاد فرق و مذاهب برای مقابله با نحله‌های انحرافی از مهمترین برنامه‌های این سازمان در چند سال اخیر است.

وی متذکر شد: با گسترش شیوه‌های تبلیغی در جهان امروز، باید با راه‌اندازی مراکز پژوهشی و اندیشه‌های اسلامی در حوزه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در استان‌ها و ارتباط با مراکز علمی آموزشی در جهت ترویج دین مبین اسلام تلاش کرد.

یاری در پایان خاطرنشان کرد: برای خنثی سازی توطئه دشمن در به انحراف کشاندن جوانان، ضروری است با یک تلاش جهادی و با مشارکت و همکاری همه دست‌اندرکاران، عرفان حقیقی و واقعی را به نسل جوان معرفی و در مبارزه جدی با نحله‌های انحرافی در کشور مبادرت کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر