۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۰۳۴۶
استان قزوین:
ششمین جلسه کارگروه امداد و نجات پدافند غیرعامل استان در ساختمان جمعیت هلال احمر استان قزوین تشکیل شد.
در راستای اجرایی شدن برنامه های هفته پدافند غیرعامل استان و استفاده از توان و ظرفیت دستگاه های اجرایی ششمین جلسه کارگروه امداد و نجات پدافند غیرعامل استان در ساختمان جمعیت هلال احمر استان تشکیل شد.

در ابتدا هاشمی ،معاون عملیات و دبیر کارگروه امداد و نجات پدافند غیرعامل در خصوص آموزش عمومی به اعضای کارگروه بمدت 50 ساعت و تشکیل تیم های واکنش سریع و تجهیز تیم اشاره کرد و گفت: در فاز اول برنامه آموزشی عمومی انجام شد و در فاز دوم قرار است آموزش های تخصصی انجام شود که جمعا 360 ساعت آموزش پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: برنامه های این کارگروه به نحو احسن انجام می شود اما در بعد تهدیدات تخصصی از قبیل بیولوژیک و جنگ های نوین این تیم ها نیاز به تجهیزات و ابزار و وسایل می باشد که نیاز است سازمان و استانداری در خصوص تامین اعتبارات آن مساعدت نماید.

در ادامه افشار ، مدیرکل پدافند غیرعامل استان به  برنامه های هفته پدافند و اجرای مانور و رزمایش زیستی و شرح وظایف کارگروه های تخصصی در این مانورها اشاره کرده و گفت : نگاه ویژه به آموزش و برنامه ریزی و اجرایی کردن برنامه ها ، و برگزاری مانورهای میدانی نقاط قوت و ضعف و توان دستگاههای اجرایی را مورد ارزیابی قرار  می دهد.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر