۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۰۲۵۰
استان قزوين:
سومين جلسه كارگروه تخصصي فرهنگي،آموزشي،اجتماعي پدافند غير عامل استان قزوين با محوريت هفته پدافند غير عامل برگزار شد.
در راستاي اجراي فرامين مقام معظم رهبري و اهميت پدافند غير عامل مبني بر استفاده از توانمندي و ظرفيت هاي دستگاه ها و نهاد هاي كشور در تعميق و نهادينه سازي فرهنگ پدافند غير عامل و شعار سازمان پدافند غير عامل در هفته پدافند غير عامل مصونيت بخشي با عزم ملي و مديريت جهادي ،جلسه كارگروه تخصصي فرهنگي،آموزشي ،اجتماعي با حضور اعضاي كارگروه در ساختمان صدا و سيما تشكيل شد.

در اين جلسه برنامه هاي فرهنگي مورد بحث قرار گرفت و صادقي جهاني رئيس صدا و سيماي استان گفت: بايد از تمام ظرفيت هاي فرهنگي در جهت فرهنگ سازي پدافند غير عامل و نوآوري و جذابيت براي جامعه استفاده نماييم.

وي ادامه داد : برنامه بايد به زبان ساده و كارشناسي شده كه در حوصله مخاطب باشد عرضه شود . برنامه هاي پيش بيني شده با عنوان تهيه خبر ،گفتگوي خبري ،زيرنويس و برنامه هاي راديويي در چند نوبت مصاحبه مي باشد .

در اين جلسه افشار مدير كل پدافند غير عامل استان به تشريح برنامه هاي هفته پدافند غير عامل اشاره کرد و ضمن تقدير و تشكر از صدا و سيما در اجرا و پخش اخبار هفته پدافند غير عامل در سال گذشته گفت: از همه دستگاه ها تقاضا داريم در راستاي توليد محتوا و عرضه محصولات فرهنگي و تبليغاتي كمك كنند تا بتوانيم اهميت موضوع پدافند را براي جامعه آشنا كنيم در پايان مقرر شد نمايشگاهي در هفته پدافند با حضور اعضاي كارگروه ها ي تخصصي برگزار شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر