۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵
کد خبر: ۱۰۲۳۷
مديركل راه و شهرسازي استان كرمان:
مديركل راه و شهرسازي استان كرمان گفت: اجراي پدافند غير عامل در راه و شهرسازي از ضروريات است.
به گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان كرمان، مقبلي در جلسه پدافند غير عامل كه با حضور معاونان اين اداره كل و مسولان ذي‌ربط برگزار شد، گفت: در حوزه ساختمان حساسيت هاي خاص و ويژ هاي وجود دارد چرا كه اشتباهات مهندسي( اشتباهات محاسباتي و اجرايي و..) به خصوص در حوزه ساختمان مي‌تواند جان عده زيادي را به خطر اندازد و از اين رو ما در همه مسايل حوزه كاري‌مان مسوليت بسيار ويژه‌اي داريم.
وي با بيان اين كه اين حساسيت در حوزه راه‌ها نيز وجود دارد، گفت: اداره كل راه و شهرسازي استان كرمان يكي از اعضاي اصلي مديريت بحران استان است و اين اهميت موضوع را مي‌رساند.
مديركل راه و شهرسازي استان كرمان با تاكيد بر لزوم و ضرورت اجراي پدافند غير عامل در راه و شهرسازي و آشنايي كامل با مديريت بحران و پدافند غير عامل گفت: ما مديريت بحران در زمينه حوداثي مانند سيل، برف، زلزله ، باد، باران وطوفان داشته‌ايم و همه به نوعي درگير اين حوادث بوده‌ايم بوديم و اين بحران ها را تجربه كرده ايم ولي در حوزه پدافند غير عامل چون مبحث جديدي است بايد بيشتر توجه كنيم.
وي خاطرنشان كرد: وجود منابع طبيعي و معادن در اين استان و همچنين تردد زياد مسافر ، كاميون‌هاي حمل مواد معدني و كشاورزي در محورهاي استان و حجم بالاي ترافيك از جمله مواردي است كه توجه به پدافند غير عامل استان در حوزه اداره كل راه و شهرسازي را در جايگاهي خاص و مهم قرار مي‌دهد.
مقبلي در اين جلسه بر تشكيل منظم جلسات كارگروه پدافند غير عامل ، شناسايي آسيب‌ها و تهديدات در حوزه راه و شهرسازي، آماده سازي امكانات و تجهيزات در مواقع بحران، برپايي دوره‌هاي آموزشي و مانورهاي تخصصي تاكيد كرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر