۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: ۱۰۱۴۶
اداره کل پدافندغیرعامل استانداری مازندران
همایش آموزشی بهره گیری از ظرفیت های منابع انسانی در مدیریت بحران و پدافند غیر عامل با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل ،مدیرکل مديريت بحران و دبیران کارگروه های 12 گانه و اعضاي كارگروه نيرو و امدادو نجات پدافند غیر عامل استان در باشگاه برق ساری برگزار گردید.

همایش آموزشی بهره گیری از ظرفیت های منابع انسانی  در مدیریت بحران  و پدافند غیر عامل با حضور مدیر کل پدافند غیر عامل  ،مدیرکل مديريت بحران و دبیران کارگروه های 12 گانه و اعضاي كارگروه نيرو و امدادو نجات پدافند غیر عامل استان  در باشگاه برق ساری برگزار گردید.

دکتر حسنی دانشیار و عضو هیئت علمی دانشکده صنعت آب و برق  شهید عباسپور و شهید بهشتی ، مدرس دوره ضمن تقسیم بندی  شرایط  به سه وضعیت  عادی ، اضطراری و بحران ، بیان داشت  که در شرایط عادی نیاز به مدیریت ریسک ، در شرایط  اضطرار به مدیریت اورژانس و در شرایط  بحران نیاز به مدیریت بحران داریم تا  بتون سطح اثر پذیری آنرا در جامعه کنترل کرد  و تاکید نمود پدافند غیر عامل تسهیل در مدیریت بحران را فرهم می آورد.

وی با تبیين تئوری تعادل اصلاح شده  بهترین نوع مدیریت را  ایجاد تعادل بین  نیاز و توان دانست و خاطر نشان کرد  اگر نیازهای بشر بسیار بیشتر از توان باشد موجب ایجاد شرایط بحرانی می شود که اين امر نیازمند آموزش نیروی انسانی  و انجام اقدامات پدافند غیر عامل  برای کنترل دامنه بحران می باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر