۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۱۰۱۳۰
استان خوزستان:
اولین جلسه هماهنگی هفته پدافند غیرعامل با حضور مدیر کل پدافند غیرعامل استان و نمایندگان کارگروه های 12 گانه به منظور بررسی برنامه های پیشنهادی کارگروه ها برگزار شد.
در این جلسه اقدامات انجام شده در هفته پدافند غیر عامل سال گذشته از قبیل برگزاری همایش های تخصصی، تهیه بروشور و سی دی های آموزشی و برگزاری رزمایش و مانور جهت کسب آمادگی بیشتر مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری ضمن تقدیر وتشکر از دستگاه های اجرایی در برگزاری مناسب هفته پدافند غیر عامل سال گذشته افزود: از تجربیات سال گذشته می بایست در برگزاری هر چه پربارتر این هفته در سال جاری بهره گرفت.

دبیر شورای پدافند غیر عامل استان با تشریح دستورالعمل ابلاغی از سوی وزارت کشور در خصوص برگزاری هفته پدافند غیر عامل سال 93 تأکید کرد: مانورها، همایش ها و برنامه های هفته پدافند غیرعامل می بایست در قالب کارگروه ها تنظیم و پس از بررسی در کارگروه های مربوطه جهت تصویب و هماهنگی به ستاد بزرگداشت ارائه گردند.

حری در ادامه به نام گزاری ایام هفته پدافند غیر عامل اشاره و همزمان شدن این هفته با ایام ماه محرم از کارگروه ها خواست تا مراسم این هفته را متناسب با این ایام تدارک دیده و برنامه های پیشنهادی خود را تا هفته آینده آماده و به شورای پدافند غیر عامل استان ارائه دهند.

لازم به توضیح است هفته پدافند غیرعامل سال 93 سوم لغایت نهم آبان ماه برگزار خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر