۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۹۹۳۳
سردار جلالی در پیامی بمناسبت هفته دفاع مقدس:
رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی بمناسبت هفته دفاع مقدس: هر ملتی که به خودباوری نرسد، به شکوفایی نخواهد رسید،دفاع مقدس بخشی از فرهنگ غنی اسلامی است که در دفاع از اسلام و کشوراسلامی مان در کشور به ظهور و بروز رسید و احیا کننده خودباوری مردمیِ بود که با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند تا برای عزّت و عظمت دینشان، جامعه‏ای خود شکوفا داشته باشند
سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در پیامی که بمناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس انتشار یافت آورده است:31شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است، روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند. سرزمین های مقدسی همچون شلمچه، دوکوهه، هویزه، طلائیه و ... زادگاه بزرگ مردانی است که تاریخ به وجودشان مباهات دارد ، رزمندگان جان برکفی که با فرمانبرداری از روح خدا آن ابرمرد آسمانی و فرماندهی کل قوا فصل بلندی از انسانیت و کرامت والایش را بنیان نهاده و در هشت سال دفاع مقدس، اوج هنرنمایی های فوق بشری را به نمایش گذاشتند.

در قسمتی دیگر از پیام آمده است:این روزها هنگامی که یادی از دفاع مقدس می شود، دنیایی از شرف و حماسه ملتی نجیب و آزاده در اذهان تداعی می شود که عطر معنویت و صفای خاصی به ما ارزانی می دارد. ملتی که با پرورش رزمندگانی حماسه آفرین مفهوم روشن «تعبد در برابر ولایت» را به نمایش گذاشتند و با انگیزه «ادای تکلیف» در پی «مرجع و رهبر» خود سر از پا نشناخته، به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و طلوع عشقی بی بدیل را ترسیم کردند و به پیروزی بزرگی که حفاظت از وجب به وجب سرزمین اسلامی و صیانت از مکتب و عقیده بود دست یازیدند.

در ادامه پیام آورده است: هر ملتی که به خودباوری نرسد، به شکوفایی نخواهد رسید،دفاع مقدس بخشی از فرهنگ غنی اسلامی است که در دفاع از اسلام و کشوراسلامی مان در کشور به ظهور و بروز رسید و احیا کننده خودباوری مردمیِ بود که با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند تا برای عزّت و عظمت دینشان، جامعه‏ای خود شکوفا داشته باشند.

رئیس سازمان پدافند غیر عامل کشور در ادامه چنین آورده است:بزرگداشت هفته ی دفاع مقدس، یادآوری و مرور مداوم و مستمر آن غنای فرهنگی است که در یک دوره ی سخت هشت ساله برای کشور ما به دست آمد و می تواند پشتوانه ی عملی و نظری استواری برای آینده این ملت باشد. پشتوانه ای آکنده از شهامت ، ایثار ، حماسه و ایمان.

در خاتمه پیام چنین آمده است:اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های همه شهیدان والامقام، رزمندگان و ایثارگران ، مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روزافزون مردم شریف زرقان علی الخصوص خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان قهرمان را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عجل ا… تعالی فرجه الشریف) و در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای )مدظله العالی) مسالت می‌نمایم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر