۰۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۹۶۸۳
مدیرکل پدافند غیر عامل استان در بازدید از سیلوی 16000 تنی ذخیره سازی گندم گرگان انجام شد، گفت:میزان ذخیره سازی گندم در استان از حد استاندارد هم بالاتر است.
مدیرکل پدافند غیر عامل استان در بازدید از سیلوی 16000 تنی ذخیره سازی گندم گرگان که در معیت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان انجام شد، گفت: طبق استانداردهای اعلام شده استان باید برای مدت حداقل سه ماه ذخیره گندم داشته باشد تا در صورت بروز هر گونه بحران بتواند به مردم خدمت رسانی نماید که در بازدید امروز مشاهده شد برای مدت حداقل یک سال این ذخیره سازی انجام شده است.

 "قاسم غریب آبادی" در جلسه شورای پدافند غیرعامل اداره کل غلّه و خدمات بازرگانی استان با  اشاره به خصومت و عداوت دشمنان قسم خورده نظام و اقدامات متعدد آنان در قالب جنگ اقتصادی، سایبری، زیستی، فرهنگی و...افزود: دشمنان نظام از هیچ اقدامی برای به زانو در آوردن ما فروگذار نکرده اند و با توجه به اینکه استان ما یکی از قطبهای مهم کشاورزی است باید مراقب اقدامات زیستی دشمن باشیم که نمونه آن را در حمله امسال ملخ مراکشی، به مزارع استان شاهد بودیم.

 وی همچنین به اقدام بسیار خوب و ارزشمند دولت تدبیر و امید در پیاده سازی طرح تحول نظام جامع سلامت پرداخت و گفت: با اجرای این طرح روح امید در خدمت رسانی به قشر محروم جامعه آن هم در حوزه بهداشت و درمان دمیده شد و یکی از دغدغه های اساسی مردم با اجرای این طرح مرتفع گردید.

 مدیرکل پدافند غیرعامل استان خاطرنشان کرد: مدیران محترم غله در سطوح استانی و شهرستانی باید مراقب باشند که به دلیل عدم وجود نظارت، خدای ناکرده گندم غیر بهداشتی از سیلوها و انبارهای ذخیره سازی به بازار مصرف راه پیدا نکند، که در این صورت تمامی تلاشهای دولتمردان عزیز در تأمین و تضمین سلامت جامعه به هدر خواهد رفت.

 این مدیر استانی در پایان نقش دستگاههایی مثل علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، غله، دامپزشکی و سایر دستگاههای مرتبط را در تامین امنیت غذایی جامعه بسیار با اهمیت خواند و از مدیران دستگاههای مذکور خواست تا ضمن نظارت دقیق بر مباحث ذکر شده هر گونه مورد مشکوک در این حوزه ها را به اداره کل پدافند غیر عامل استانداری گزارش نمایند تا در جلسه شورای پدافند غیر عامل استان که ریاست آن بر عهده استاندار محترم می باشد تصمیمات لازم اتخاذ گردد.





گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر