۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۹۵۶۴
در راستای سیاستهای پدافند غیرعامل:
اداره کل ورزش و جوانان و جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه عصر امروز در راستای اهداف آموزشی پدافند غیرعامل تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
این تفاهم نامه پس از نشست های کارشناسان دو دستگاه عصر امروز در دفتر مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به امضای مدیران ورزش و جوانان و هلال احمر رسید.
در این مراسم که معاونین و مسئولین دو دستگاه نیز حضور داشتند، عادل شفیعی مدیرعامل هلال احمر کرمانشاه گفت: جوانان فعال جمعیت هلال احمر از جمله جوانان برجسته و مومنی هستند که همیشه در فعالیتهای عام المنفعه و بشردوستانه، همراه ما بوده و خواهند بود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: ارائه خدماتی از جمله آموزشهای عمومی امداد و کمکهای اولیه، استفاده از امکانات فرهنگی مانند کتابخانه جمعیت، ظرفیت سازی مرکز علمی کاربردی هلال کرمانشاه جهت ادامه تحصیل کارکنان و ورزشکاران و پوشش امدادی مسابقات بین المللی و کشوری که در استان برگزار می شود از تعهدات جمعیت هلال احمر استان در این تفاهم نامه بود .
همچنین مجتبی جوهری مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این جلسه از همکاری با جمعیت هلال احمر ابراز خرسندی کرد و گفت: استان کرمانشاه با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب وهوای چهار فصل خود هرساله میزبان مسابقات کشوری و بین المللی همچون دیواره نوردی، کشتی، فوتبال، فوتسال و دیگر رشته های ورزشی است که با انعقاد این تفاهم نامه در برگزاری هرچه بهتر آنها می توانیم همکاری داشته باشیم.
مجتبی جوهری ضمن استقبال از همکاری با جمعیت هلال احمر گفت: اقدامات جمعیت هلال احمر در سطح جهانی قابل توجه و چشم گیر است و ما نیز در راستای اهداف بشر دوستانه این سازمان مردمی از توان جوانان و فضاهای موجود در سطح استان در بخشهای مختف مانند کمک در امر فعالیتهای عام المنفعه، حمایت و نیاز سنجی طرح های پژوهشی دو طرف و اجرایی کردن با همکاری مرکز آموزش علمی کاربردی هلال کرمانشاه و فراهم سازی بستری برای استفاده جوانان عضو جمعیت هلال احمر از سالنهای ورزشی و رفاهی موجود در استان آماده همکاری هستیم.
این تفاهم نامه شامل بندهایی در خصوص توسعه همکاری ها در زمینه های مختلف است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر