۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷
کد خبر: ۹۰۶۳
اولین جلسه کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل استان همدان در سال 93 به ریاست مهندس عراقی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و رئیس کارگروه مذکور و با حضور اعضاء در محل سالن جلسات معاونت تشکیل گردید.
اولین جلسه کارگروه پشتیبانی و خدمات شهری پدافند غیرعامل استان همدان در سال 93 به ریاست آقای مهندس عراقی معاون محترم هماهنگی امورعمرانی استانداری و رئیس کارگروه مذکور و با حضور اعضاء در محل سالن جلسات معاونت تشکیل گردید.


 در ادامه مباحث ذیل توسط مدیران محترم مطرح شد:

 در ابتدا مهندس فرزانه مدیرکل دفترامور شهری و دبیرکارگروه بر ضرورت تشکیل کارگروه و شرح وظایف و لزوم اجرایی کردن مبحث 21 در شهرداریها و اخذ اطلاعات اولیه از دستگاههای اجرایی جهت تهیه پلان های جانمایی و استقرار مکانهای ضروری توضیحات لازم را ارائه نمود.

 سپس الوندی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری درخصوص کارهای انجام شده با اشاره به وظیفه اصلی حوزه پدافند غیرعامل و شرح وظایف کارگروه های یازده گانه گفت: در این اداره کل همچنین موضوع تهدیدات زیستی با شرح وظایف مشخص در حال پیگیری می باشد .وی به تشکیل دو مورد جلسه شورای پدافند غیرعامل در استان اشاره و افزود در جلسات متشکله موضوعات خوبی مطرح و مصوبات لازم تصویب گردید که بسیار حائز اهمیت می باشد دبیر شورای پدافند غیرعامل در پایان ضمن تقدیر تشکر از مدیریت ارشد استان و معاونین استاندار از همه مدعوین خواست به موضوع پدافند غیرعامل اهتمام ویژه داشته باشند.

در ادامه عراقی معاون امور عمرانی و رئیس کارگروه  درجمع بندی نهایی گفت:

بایستی یک نگاه مستمر در تمام فعالیتها قرار گیرد و سعی در ساده سازی دستورالعمل ها داشته باشیم در پدافند غیرعامل لزوم یک فرماندهی واحد الزامی است ؛وی همچنین تاکید بر تشکیل کمیته کارشناسی نمود تا از تجربیات ، پیشنهادات آنان در جهت پیشبرد اهداف بکار گرفته شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر