۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۷
کد خبر: ۸۹۶۶
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: پدافند غیرعامل در بخش کشاورزی با توجه به اهمیت و جایگاه آن یک الزام و ضرورت انکارناپذیر است.
عدیل سروی در جلسه کارگروه پدافند غیر عامل در اردبیل اظهار کرد: با توجه به نقش و جایگاه بخش کشاورزی در تولید و امنیت غذایی کشور، این بخش همواره مورد تهدید عوامل طبیعی بوده و تنوع زیستی در این بخش یکی از مهمترین اولویت های پدافند غیر عامل است.

وی گفت: از طرف دیگر با توجه به سابقه بروز خطرات و بحران های عمومی و طبیعی همت و فعالیت ویژه ای برای ایجاد و استقرار برنامه آمادگی سازمان در برابر تهدیدات و بحران ها در این بخش بیش از پیش ضرورت دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: برای رسیدن به کاهش آسیب پذیری و ارتقا پایداری در برابر مخاطرات و کاهش تبعات ناشی از آنها بایستی به صورت استراتژیک از فرآیند کارساز پدافند غیر عامل عملاً استفاده کرد. 

سروی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: راهبرد پدافند غیر عامل یک استراتژی غیرمسلحانه در مقابل تهدیدات و آسیب های بیرونی است و عرصه کشاورزی با توجه به نوع و ماهیت کار نه تنها نسبت به صنعت و سایر رشته ها دارای کمترین وابستگی و پایین ترین میزان آسیب پذیری در برابر تحولات جهانی است بلکه نوعی ضمانت برای حفظ ثبات و تداوم مقاومت در بحران ها نیز محسوب می شود.

وی ادامه داد: برای اینکه در برنامه ریزی ها و انجام عملیات اجرایی دقیق باشیم و بتوانیم فعالیت ها را به شکل مستمر انجام دهیم جلوگیری از بروز بحران در مواقع مورد نیاز اتفاق بیفتد تا با استفاده از ابزارهای علمی و فنی بتوان به مقابله و مبارزه با آن پرداخت.

سروی در ادامه گفت: بررسی میزان آمادگی سازمان و ارزیابی عملکرد و واکنش مناسب در برابر وضعیت های اضطراری به خصوص در بحران هایی که با چرخه غذایی ارتباط دارند، اهمیت ویژه ای دارد.

وی افزود: پدافند غیر عامل برای ایجاد آمادگی در حوزه کشاورزی برای زمان های قبل، حین و پس از بحران، شناسایی موانع و مشکلات، ایجاد هماهنگی بین سازمان ها و چگونگی تعامل و شناسایی اطلاعات خاص مورد نیاز در این زمینه از اهم معیارهایی هستند که باید سنجیده شوند.

در ادامه جلسه احکام دبیر و اعضای اصلی کارگروه پدافند غیر عامل سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل که توسط رئیس این سازمان صادر شده، اعلام شد و صادق صالحی مدیرکل دامپزشکی، اسدالله محسن زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، لطف اله نامور مدیر سازمان تعاون روستایی ، میرآرمان واعظی مدیرکل شیلات ، یوسف جهانی رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان، بهلول تکلوی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان، خلیل نیکشاد معاون بهبود تولیدات گیاهی، اصغر پرتوی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان، مسعود محمدی مدیر حراست سازمان، بهروز آقازاده مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردبیل، غفار شعبانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوثر، حمید یدائی مدیر حفظ نباتات سازمان، سلمان شهبازی مدیر امور اداری، رفاه و پشتیبانی، رسول حمزه ای مدیر طیور و زنبور عسل، ولی سعادتی مدیر امور دام و جاوید صحرائی رئیس اداره روابط عمومی حضور داشتند.++ v6.5 new features and bug fixes:

1.  Update Scintilla to version 3.3.4
2.  Add language CoffeeScript support.
3.  Add multi-paste support for multi-selection/column mode.
4.  Add new feature: auto-close parentheses, quotes, bracket and matched xml/html tag.
5.  Add php, perl, xml, batch, ini and nsis for the build-in function list.
6.  Add User Defined Languages support for the build-in function list.
7.  Add reload feature for the build-in function list.
8.  Fix a minor problem of file extension support for the build-in function list.
9.  Fix a tag matching bug by disabling tag matching inside PHP code blocks.
10. Fix right-to-left text after closing document map bug.
11. Fix cancelling shutdown make Notepad++ quit w/o saving files bug.
12. Enhance "Begin/End select" feature: Check "Begin/End select" menu item when active.
13. Enhance Mark all feature: 2 options "Match case" and "Match whole word only" in Find/Replace dialog .
14. Fix a Replace dialog status bar display problem by clearing status bar before processing any action.
15. Add new feature: if Notepad++ is running as administrator, display this info on the title bar.
16. Rename "block comment" to "Single line comment" and "stream comment" to "block comment".
17. Remove invalid command "Online Documentation".


Included plugins:

1.  DSpellCheck v1.2.7.0
2.  NppFTP 0.24.1
3.  NppExport v0.2.8
4.  Plugin Manager 1.0.8
5.  Converter 3.0
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر