۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۸۶۶
پیری گفت: موضوعات در قالب های بررسی تغذیه صحیح در رشد جسمانی، رشد اخلاقی، نقش آگاهی و مطالعه در ابعاد مختلف، تربیت دینی، خانواده و پدافند غیر عامل با تاکید بر قرآن و سیره ائمه، آثار و فواید حجاب و ... ارائه شده است.

به گزارش پايداري ملي، رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز گفت: 74 اثر در حوزه آموزش خانواده از 8 منطقه آموزش و پروش استان به دفتر انجمن ارسال شده که مورد داوری قرار خواهد گرفت.

رضا پیری اظهار داشت: این آثار طی فراخوان هفته خانواده از تمامی مدرسان شاغل و بازنشته و افرادی که در این زمینه فعالیت دارند جمع آوری شده است.

وی ادامه داد: موضوعات در قالب های بررسی تغذیه صحیح در رشد جسمانی، رشد اخلاقی، نقش آگاهی و مطالعه در ابعاد مختلف، تربیت دینی، خانواده و پدافند غیر عامل با تاکید بر قرآن و سیره ائمه، آثار و فواید حجاب و ... ارائه شده است.

پیری بابیان اینکه تمامی آثار بصورت پاور پوینت، کلیپ و اسلاید به دفتر گروه انجمن اولیا و مربیان ارسال شده است، تصریح کرد: آثار بر اساس سه شاخص تدوین محتوای آموزشی، شیوه ارائه مطالب و طراحی بسته های آموزشی توسط سه داور از اساتید این حوزه بررسی خواهد شد.

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان البرز گفت: شاخص های یاد شده هر کدام دارای جند محور مجزار هستند که در مجموع 60 امتیاز رابه خود اختصاص می دهند.

وی افزود: حداقل هشت اثر از آثار ارائه شده پس از داوری در همایشی با حضور 206 مدرس آموزش خانواده تجلیل خواهد شد.

پیری تاکید کرد: برای پیشگیری از سوءتفاهم در آثار برگزیده هیچ کدام از داوران این بخش آثاری ارائه نکرده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر