۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۸۳۵۰
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:
سیدحسین نقوی حسینی یادآور شد: امکان و ظرفیت «مدیریت زمان در استفاده از رسانه» با عنوان «تلویزیون تعاملی» تحت نام رسانه «مهر» به شهروندان خدمت می‌رساند و برای توسعه و استفاده از آن به هیچ زیرساخت جدیدی هم نیاز ندارد، پدافند غیرعامل در آن رعایت شده و کاملاً داخلی و با اتکا به منابع داخلی تولید شده است و به هیچ‌وجه نیازی به واردات خارجی ندارد.
"سیدحسین نقوی حسینی" نماینده مردم ورامین و سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی اظهار داشت: معاونین صدا و سیما میهمان امروز جلسه کمیسیون بودند.

وی افزود: در این جلسه معاونان رسانه ملی از امکان جدید و مهمی در صدا و سیما خبر دادند، این امکان جدید و مهم «مدیریت زمان در استفاده از رسانه» را به شهروندان می‌دهد، یعنی شهروندان می‌توانند خودشان برنامه‌های صدا و سیما را که طی 12 ساعت قبل از هر کانالی پخش شده را ببینند؛ به عنوان مثال شهروندی ساعت 22 شب به منزل رسیده و می‌خواهد برنامه خبر ساعت 14 همان روز را ببیند، این امکان برای او فراهم است.

نقوی حسینی اظهار داشت: همچنین در این امکان شهروندان می‌توانند از برنامه‌های رادیویی، برنامه‌های آرشیو صدا و سیما در همه کانال‌ها، خدمات عمومی، بازی‌ها، برنامه‌سازی‌های نوین مبنی بر برنامه‌های موجود و ... استفاده کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه یادآور شد: امکان و ظرفیت «مدیریت زمان در استفاده از رسانه» با عنوان «تلویزیون تعاملی» تحت نام رسانه «مهر» به شهروندان خدمت می‌رساند و برای توسعه و استفاده از آن به هیچ زیرساخت جدیدی هم نیاز ندارد، پدافند غیرعامل در آن رعایت شده و کاملاً داخلی و با اتکا به منابع داخلی تولید شده است و به هیچ‌وجه نیازی به واردات خارجی ندارد.

وی ادامه داد: سیستم مورد اشاره می‌تواند همه شبکه‌ها را در هر مکان و محلی در اختیار شهروندان قرار دهد، هر خانه‌ای در هر جای کشور که دارای سیستم تلفن است می‌تواند از این امکان استفاده کند.

نقوی حسینی افزود:‌ در ادامه جلسه امروز کمیسیون، درخواست سفر هیأت‌های پارلمانی کشورهای کنیا، گرجستان، زیمبابوه و چاد به ایران تصویب شد.

وی تصریح کرد: در ادامه جلسه «لایحه تعیین حریم حفاظتی و امنیتی اماکن و تأسیسات کشور» با حضور اسماعیلی عضو حقوقدان شورای نگهبان مورد بحث و بررسی قرار گرفت تا ایرادات این لایحه برطرف شود. 

نقوی حسینی گفت: در این جلسه که با حضور نمایندگان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد، ایرادات شورای نگهبان مطرح و با پیشنهادات جایگزین، مورد بررسی قرار گرفت و با اصلاحاتی رفع شدند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان از آغاز جلسه کمیته روابط خارجی کمیسیون برای بحث و بررسی پیرامون مذاکرات اخیر وین با حضور عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای با 1+5 خبر داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر