۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۸۱۴۶
استاندار سمنان طی حکمی از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و کمیته دائمی پدافند غیر عامل کشور بعنوان فرماندهی قرارگاه پدافند زیستی استان منصوب شد.
سرلشگر بسیجی دکتر سید حسن فیروز آبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و کمیته دائمی پدافند غیر عامل کشور در حکمی محمد وکیلی استاندار سمنان را به عنوان فرمانده قرارگاه پدافند زیستی استان منصوب کرد.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری سمنان صبح یکشنبه در مراسم اعطای این حکم گفت: پدافند زیستی به عنوان مجموعه ای از اقدامات شامل رصد و پایش، آشکار سازی، هشدار دهی، تشخیص، تصمیم و عملیات، کنترل، حفاظت، پیشگیری، امداد و نجات، درمان و بازیابی و بازتوانی منابع، محدود سازی و رفع آلودگی در برابر تهدیدات زیستی گفته می شود که موجب حفاظت از سرمایه های ملی در برابر تهدیدات زیستی و کاهش آثار و عواقب ناشی از آن می شود.

عباس پازوکی افزود: هر نشانه، رویداد یا حادثه طبیعی و غیر طبیعی که با استفاده از عوامل زیستی موجب تضعیف و نابودی سرمایه های انسانی یا آسیب های اختصاصی از طریق تخریب و نابودی سرمایه های ملی زیستی در کشور شود تهدید زیستی قلمداد می شود.

در این مراسم محمد صارمی زاده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، سردار حیدری معاون امور استانها و سردار مهدی پور معاون پدافند زیستی سازمان پدافند غیر عامل کشور و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان سمنان حضور داشتند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر