۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۸۰۸۷
مدیرعامل آبفار خراسان جنوبی خبرداد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: به منظور آمادگی بیشتر برای مقابله با مخاطرات احتمالی ناشی از نشت گاز کلر، نخستین مانور مقابله با نشت این گاز در محل ایستگاه پمپاژ آب شرب مجتمع علی آباد شهرستان بیرجند ا هدف تقویت سیستم پدافند غیر عامل برگزار شد.
علی اکبر بسکابادی درحاشیه این مانور با اشاره به اهمیت بهره برداری اصولی از سیستم های گند زدایی گازی اظهارکرد:این مانور با هدف تقویت سیستم پدافند غیر عامل و به منظورحفاظت و پیشگیری ازخطرات احتمالی سیستم های گندزدایی آب شرب با استفاده از گازکلردر تاسیسات و نیز تامین سلامت پرسنل برگزار شده است.

وی بیان کرد:یکی از واحد‌های بسیار حساس در سیستم انتقال آب، تاسیسات مربوط به تزریق گاز کلر است که در صورت بروز اشکال می‌تواند خطرات جدی در برداشته باشد.

مدیرعامل آبفار خراسان جنوبی تصریح کرد: برگزاری این مانور می تواند دسترسی به اهداف کار را که شامل کنترل تجهیزات حفاظتی، رعایت کامل اصول ایمنی و اجرای نحوه درست امداد رسانی به افراد آسیب دیده با حفظ شرایط محیط کار سالم باشد را هموار سازد.

بسکابادی در پایان با تقدیر و تشکر از عوامل آتش نشانی و اورژانس 115 که در اجرای این مانور همکاری داشتند افزود:جمعی ازکارکنان و آبداران شرکت جهت آشنایی و توجه به رعایت نکات ایمنی به صورت عملیاتی در اجرای این مانور حضور داشتند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر