۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷
کد خبر: ۷۹۷۷
مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کردستان گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مقوله پدافند غیر عامل به عنوان ˈ یک اصل برای همیشه ˈ باید سرلوحه برنامه های دستگاه های اجرایی استان قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومی استانداری کردستان؛ مراد جعفری در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان کردستان گفت: در ادامه روند برنامه ریزی های اجرایی ستاد پدافند غیر عامل استان در سالجاری و به منظور ارتقا سطح آمادگی ادارات و دستگاه های اجرایی، برنامه های مدون و منسجمی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در این راستا با هماهنگی با فرمانداری های تابعه و نیز در ادامه فعالیت کارگروه های 11گانه این ستاد با مشارکت دستگاه های اجرایی استان امیدواریم در سالجاری با انسجام بیشتری سیاست های اجرایی تدوین شده را به نحوه مناسبی به مرحله اجرا درآوریم.

جعفری تصریح کرد: به دلیل اینکه بحث پدافند غیرعامل از سیاست های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در برنامه پنجم توسعه کشور نیز مورد توجه قرار گرفته باید برطبق برنامه زمان بندی و همکاری دستگاه های اجرایی به سمت توسعه زیرساخت های لازم برای نهادینه شدن مقوله پدافند غیر عامل در جامعه حرکت کرد.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی استان باید با حضور مستمر در جلسات این ستاد تلاش خود را برای اجرای برنامه های مصوب شده مضاعف کنند.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کردستان افزود: در این راستا و با هدف ارتقا سطح توسعه زیر ساخت های فناوری اطلاعات از جمله در بحث زیرساخت های سیستم های فناوری و اطلاعات بانکی استان با حضور اعضای ستاد پدافند غیر عامل استان به منظور بررسی نحوه اجرای مباحث پدافند غیر عامل در بخش زیرساخت های آموزشی و فناوری و اطلاعات بانک ها از محل سرپرستی بانک تجارت کردستان بازدید به عمل آمد.

وی تصریح کرد: در این بازدید ارتقاء هرچه بیشتر ضریب امنیتی و هوشیاری شبکه بانکی و اتخاذ تدابیر مناسب جهت تداوم چرخه خدمات مناسب در شرایط اضطراری مورد تاکید قرار گرفت.

جعفری در پایان گفت: در سال جاری بازدیدهای دوره ای از اماکن و زیر ساخت های دستگاه های اجرایی در زمینه اقدامات پیشگیرانه فناوری اطلاعات از جمله در بحث قرارگاه سایبری ستاد و کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات در اولویت های اجرایی ستاد پدافند غیر عامل استان قرار دارد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر