۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۱
کد خبر: ۷۷۷۳
۳۱فروردین:
معاون توسعه تجارت خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری، سی ویکم فروردین ماه ۹۳ را آخرین مهلت ارسال آثار به همایش ملی آب های معدنی بارویکرد آمایش سرزمین و پدافند غیرعامل عنوان کرد.
معاون توسعه تجارت خارجی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری گفت: این همایش در راستای توسعه صادرات و تولید آب معدنی، بهینه سازی تولید، بررسی فرصتها و چالش های پیش روی این صنعت، استفاده بهینه و پایدار فرصت ها، تاکید بر مسائل زیست محیطی و آمایش سرزمین و پدافند غیرعامل در برنامه ریزی توسعه صنعت آب معدنی خرداد 93 در شهرکرد برگزار میشود.

رحمت اله صفری افزود: علاقمندان می توانند آثار و مقالات خود را در هشت محور این همایش تا پایان فروردین به دبیرخانه همایش واقع در شهرکرد، دروازه سامان، مجتمع ادارات، خیابان پیروزی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری ارسال کنند.

وی گفت: علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی www.chb.mimt.gov.ir مراجعه کنند.

صفری افزود: همایش ملی « آب های معدنی با محوریت تولید و صادرات » در هشت محور شامل؛ فرصتها و چالش های فضای کسب و کار ایده آل در تولید و صادرات آبهای معدنی، بهینه سازی تولید، عرضه و صنعت بسته بندی آبهای معدنی و آشامیدنی، تولید، بهره برداری، نگهداری و حمل و نقل در واحدهای بسته بندی آب معدنی، نقش مدیریت بازرگانی در تولید و صادرات آبهای معدنی ، مسائل مالی و اقتصادی در توسعه صنعت آب معدنی و آشامیدنی ، آمایش سرزمین و پدافند غیر عامل در برنامه ریزی توسعه صنعت، آب معدنی کشور، آب های معدنی و جنبه های مدیریت منابع آب و محیط زیستی، جنبه های درمانی، بهداشتی آب معدنی و بازاریابی است.

همچنین دومین همایش ملی بحران آب ( تغییر اقلیم، آب و محیط زیست ) شهریور سال آینده در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر