۰۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۷۷۰۱
رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب کشور گفت: تفکر اقتصاد مقاومتی باید در باور ملت نهادینه شود و تحول در عرصه اقتصاد و فرهنگ مستلزم اراده قوای سه گانه است.
علی اکبر آقایی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام ˈاقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ افزود: مقام معظم رهبری با این نامگذاری مسیر حرکت را برای مسئولان در طول یک سال جاری مشخص کردند.

وی گفت: تفکر کار و مدیریت جهادی باید در باور ملت و مسئولان تعمیق شود و پیگیری محورهای اقتصادی مقاومتی برای مدیریت جهادی در حوزه اقتصاد ضروری است.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی همچنین پیگیری و تمرکز بر سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی را اهرم اصلی در حوزه تحول اقتصادی رو به رشد خواند و اظهار کرد: شاخص های کلان اقتصادی از جمله نرخ تورم و رشد اقتصادی از طریق اتخاذ سیاست های اصولی بهبود می باید و در حوزه فرهنگ نیز باید کارشناسان این حوزه و دولت تمرکز جدی برای رفع برخی کاستی ها داشته باشند.

وی ادامه داد: استفاده از استعدادهای بخش های خصوصی و تعاونی که به شدت مغفول مانده است در کنار بخش دولتی می تواند علاوه بر تحقق آثار فرهنگی و اقتصادی کلان که مد نظر رهبر معظم انقلاب نیز است، موجب ارتقاء سطح رفاه زندگی مردم در سال جدید باشد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: باور لزوم حرکت بر اساس کار کارشناسی عاملی است که باید در کنار مدیریت جهادی در زمره دستور العمل های جدی در سال جدید دیده شود.

وی تحقق حماسه اقتصادی و توجه به فرهنگ را دغدغه بزرگ رهبر معظم انقلاب برشمرد و گفت: مقام معظم رهبری همواره به انحاء مختلف تاکید کرده اند که تمامی مسئولان تلاش کنند در نزدیکترین زمان شعار سال و اقتصاد مقاومتی را محقق کنند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر