۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۱
کد خبر: ۷۵۶۳
معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل:
معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل گفت: استان تهران در پدافند غیرعامل روند مثبت و روبه جلویی را در پیش گرفته است.
معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل در حاشیه چهارمین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان تهران اظهار کرد:تهران در بخش پدافند غیر عامل کارهای خوبی انجام داده است .

وی گفت:شورای پدافند غیر عامل استان با جدیت جلسات را تشکیل و کارگروه ها ی فعالی دارد

معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل افزود: شورای پدافند غیرعامل استان تهران اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی هم اندیشی در دانشگاه امام حسین نمود که در آن کارهای عالمانه و ارزشمندی انجام شده است.

وی با بیان این مطلب که روند خیلی خوبی استان تهران در پدافند غیر عامل دارد بیان کرد: هرچند تا هدف فاصله داریم ولی روند خوب و روانی استنان تهران در این خصوص دارد.

معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به صدور حکم برای استاندار تهران اظهار کرد: امروز رییس دائمی کمیته پدافند غیرعامل کشور و رییس ستاد کل نیروهای مسلح ˈسرلشگر فیروز آبادیˈ استاندار تهران را به عنوان فرمانده قرارگاه استانی پدافند پرتوی (رافع) منصوب کرد.

وی گفت: احکام فرماندهان قرارگاه های سه گانه( قرارگاه زیستی، سایبری و پرتوی)استان ها برای استانداران صادر می شود که امروز در چهارمین جلسه شورای پدافند غیر عامل استان تهران تقدیم استاندارتهران شد .
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر