۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۷۴۵۲۹
نشستی با هدف پایش وضع طرح‌ها و برنامه‌های طرح جامع پدافند غیرعامل جزیره خارک برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، رئیس پایانه نفتی خارک با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولی کشورمان در دمشق و همچنین شهدای امنیت اظهار داشت: اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل جزیره خارک با وجود خباثت‌های دشمنان ما اهمیتی ویژه‌ای دارد.

سید علی میری افزود: تکالیف همه ارگان‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های مستقر در جزیره خارک در طرح جامع مشخص شده است و انتظار می‌رود با توجه به اهمیت موضوع اجرای الزام‌های پدافند غیرعامل که اکنون به قانون تبدیل شده، در اولویت برنامه‌ها و وظایف سازمان‌ها قرار دارد.

وی تأکید کرد: این نشست‌ها به‌صورت منظم و جدی و به صورت فصلی دنبال خواهد شد و با توجه به اینکه برنامه‌های پدافند غیرعامل در جزیره خارک برای هر ارگان به تفکیک مشخص شده، لازم است همه مدیران، روسا و فرماندهان اهتمام حداکثری به‌منظور اجرای برنامه‌ها داشته باشند.

این نشست با هدف پایش وضع طرح‌ها و برنامه‌های طرح جامع پدافند غیرعامل جزیره خارک با حضور نقش‌آفرینان طرح شامل بخش شهری، نهاد‌های نظامی و انتظامی، شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره و بیمارستان صنعت نفت خارک به میزبانی پایانه نفتی خارک به‌عنوان فرمانده ارشد پدافند غیرعامل و مدیریت بحران خارک برگزار شد که مدیران و نمایندگان پدافند غیرعامل هریک از ارگان‌ها به بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مطرح شده پرداختند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر