۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۷۴۳۵۴
مرکز آموزش هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) دوره‌های آموزشی تربیت مربی پدافند غیرعامل برگزار کرد.
مرکز آموزش

به گزارش پایداری ملی و به نقل از ایرنا، در پی امضای تفاهم نامه سه جانبه بین مدیران سازمان هواپیمایی کشوری، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و سازمان پدافند غیرعامل کشور در جهت گسترش همکاری برای توسعه آموزش‌های عمومی و تخصصی پدافند غیرعامل در صنعت حمل و نقل هوایی کشور، مرکز آموزش هما با همکاری سازمان‌های مذکور دوره‌های آموزشی تربیت مربی پدافند غیرعامل برگزار کرد.

از سوی دیگر برای برگزاری دوره‌های مذکور در مرکز آموزش هما، تعداد ۱۴ نفر از مدرسان این مرکز موفق شدند گواهینامه تدریس اصول و مبانی این دوره‌ها را از سازمان پدافند غیر عامل کشور دریافت کنند که دراین راستا از ابتدای مرداد ماه ۱۴۰۲ تاکنون ۵۲ دوره آموزشی عمومی وتخصصی پدافند غیرعامل توسط مرکز آموزش هما برگزار شده است.

مدیریت بحران، پدافند غیرعامل عمومی، پدافند زیستی و امنیت سایبری از جمله این دوره ها بوده که در سطح مدیران کارشناسان و کارکنان تاکنون برگزار شده است.

شایان ذکر است در پی مذاکره و صدور دستورالعمل از سوی سازمان هواپیمایی کشوری برای برگزاری دوره‌های آموزشی پدافند زیستی برای عوامل ذیربط در صنعت حمل نقل هوایی، مرکز آموزش هما با همکاری سازمان‌های هواپیمایی‌کشوری و سازمان پدافند غیرعامل کشور، اقدامات لازم را در جهت تربیت مربی، تولید محتوای آموزشی مورد نیاز و تدوین سند راهبردی پدافند زیستی حمل و نقل هوایی را آغاز کرده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر