۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۷۴۳۴۷
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل مطرح کرد
اردبیل مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: پدافند غیرعامل در به حداقل رساندن تلفات در زمان وقوع حادثه اهمیت دارد و شرکت توزیع برق استان تمهیدات لازم را در این مورد اتخاذ کرده است.

به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری ایسنا، حسین قدیمی ۱۶ اسفند در نشست تخصصی معاونان بهره برداری و دیسپاچینگ و مدیران بحران و پدافند غیر عامل منطقه شمالغرب کشور که در محل سالن شهید سلیمانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل برگزار شد، با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل در به حداقل رساندن تلفات در زمان وقوع حوادث گفت: در راستای کاهش تلفات و بهینه سازی مصرف و به پشتوانه تحقق اهداف پدافند غیرعامل در استان تا پایان سال آینده طرح جایگزینی سیم‌های مسی به کابل خود نگهدار در تمام استان اجرا و تکمیل خواهد شد.

قدیمی از انعقاد تفاهم نامه همکاری فی‌مابین شرکت‌های توزیع نیروی برق استان‌های شمال‌غرب کشور خبر داد و افزود: افزایش تعامل و همکاری‌های متقابل، واکنش سریع به حوادث، تهیه و تبادل اطلاعات و نقشه‌های خطوط شبکه و... از جمله اهداف تفاهم نامه همکاری فیمابین شرکت‌های توزیع شمال‌غرب کشور می‌باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل بر اهمیت آماده باش شرکت‌های توزیع در زمان‌های بحرانی جهت کاهش خسارات جانی و مالی مناطق حادثه خیز تأکید کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر