۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۷۴۲۹۳
معاون بهداشت، درمان و دفاع زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از راه اندازی بیمارستان نیرو‌های مسلح ۹ دی در شهرری خبر داد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، سردار احمد عبداللهی در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال احداث ۹ دی ری در جمع خبرنگاران گفت: شهرری و مناطق حاشیه‌ای این شهرستان یکی از مناطق پر جمعیتی است که نیرو‌های مسلح بیمارستانی در آن نداشتند.

وی اضافه کرد: بر همین اساس در پی راه اندازی بیمارستانی بدین منظور بودیم، تا با تسهیل گری خدمات به مردم و نیرو‌های مسلح و خانواده‌های آن‌ها این کاستی جبران شود.

معاون بهداشت، درمان و دفاع زیستی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همکاران بنده در سپاه سیدالشهدا بر آن شدند که بیمارستان ۹ دی ری راه اندازی شود.

وی در خصوص میزان پیشرفت عملیات احداث این بیمارستان گفت: راه اندازی این بیمارستان تقریباً به پایان رسیده و با تجهیز می‌تواند در حوزه‌های تخصصی مختلف درمانی خدمت رسانی کند.

عبداللهی موضوع درمان را از موضوعات بسیار مهم برای آحاد جامعه و از دغدغه‌های مردم دانست. گفت: هرچقدر این دغدغه را برای مردم از بین ببریم، کمک بسیار بزرگی انجام شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر