۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۷۴۲۷۵
در سومین شورای مدیران کل پدافندغیرعامل استانداری‌های سراسر کشور مطرح شد
در سومین شورای مدیران کل پدافندغیرعامل استانداری‌های سراسر کشور بر اجرای سند امن سازی اضطراری زیرساختی در استان‌ها تاکید شد.

به گزارش پایداری ملی، سومین شورای مدیران کل پدافندغیرعامل استانداری سراسر کشور با حضور سردار محمد علی قمی، معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور و حضور برخط مدیران کل پدافندغیرعامل استانداری‌های سراسر کشور برگزار شد.

در ابتدا این مراسم، سردار قمی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت، حضور مردم ایران اسلامی در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را باشکوه و دشمن شکن عنوان کرد و از آن به عنوان مقدمه‌ای برای آمادگی حماسه سازی برای حضور در پای صندوق‌های در انتخابات اسفندماه یاد کرد.

در ادامه وی به تبیین و تشریح چارچوب کلی طرح جامع استان‌ها پرداخت و توضیح داد: در این طرح جامع، هدف، شناسایی، تهدیدات و آسیب پذیری‌ها و مراکز پرخطر و وابستگی‌ها در استانهاست تا تهدیدات احصا و با طبقه بندی زیرساخت‌های حیاتی استانها، الگوی پدافند غیرعامل برای آن‌ها تهیه شود.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه انتظار ما از مجموعه وزارت کشور و استان‌ها این است که در برنامه ریزی‌های خود، طرح جامع پدافند استان را در اولویت اقدامات پدافندی خود قرار دهند، تصریح کرد: وظیفه مدیران کل پدافند غیرعامل استانداری‌ها، پیگیری اجرای مطلوب طرح جامع در استان‌هاست.

سردار قمی هدف از برگزاری این نشست‌ها را تبادل نظر با مدیران کل پدافند غیرعامل استانداری‌های سراسر کشور، ابلاغ آخرین تدابیر مقابله با تهدیدات دشمنان و تاکید بر رصد و پایش تهدیدات و احصاء آسیب‌ها و برطرف کردن آن‌ها عنوان کرد.

در ادامه مسئولان حوزه پدافند سایبری سازمان پدافند غیرعامل کشور به تشریح و تبیین نظام عملیاتی پدافند سایبری پرداخته و بر اجرای سند امن سازی اضطراری زیرساختی تاکید کردند.

همچنین مدیران کل پدافند غیرعامل کشور استان‌ها به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر