۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۷۴۲۱۲
معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور در شورای پدافند غیرعامل گیلان:
معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: هدف دشمنان ایجاد ناامیدی در مردم و تضعیف دولت و نظام است از اینرو نباید در هیچ شرایطی خدمات به مردم قطع و متوقف شود.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان؛ محمدعلی قمی عصر امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای پدافند غیرعامل گیلان در رشت اظهار کرد: هدف دشمنان ایجاد ناامیدی در مردم و تضعیف دولت و نظام است از اینرو نباید در هیچ شرایطی خدمات به مردم قطع و متوقف شود.

محمدعلی قمی اظهار کرد: دشمنان به دلایل مختلف از جمله ناامیدی شان از اثرگذاری تهدیدات و اقدامات نظامی؛ نوع اقدامات و تهدیدات خود علیه کشور و نظام ما تغییر داده اند.

وی عنوان کرد : آنان دریافته اند که در جمهوری اسلامی، مردم پایه اساسی نظام و رکنی از ارکان کشور هستند به همین دلیل می کوشند تا توسط شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات رسانه‌ای خود مردم را در مقابل حاکمیت و دولت قرار داده و وحدت و انسجام کشور را برهم بزنند.

معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل اضافه کرد: همانگونه که در مشکل اخیر در موضوع بنزین، مساله پس از حدود سه ساعت مدیریت شد و نقشه دشمنان ناکام ماند، باید همیشه در مقابل تهدیدات دشمنان آماده باشیم.

سردار قمی بیان کرد: ما باید تهدیدات جدید دشمنان را با رویکرد پدافند غیرعامل مدیریت کنیم و در مقابل نقشه‌های آنان در راستای ایجاد رعب و وحشت، ترساندن، بیم دادن و تولید خطر در جامعه، برنامه‌ریزی مناسب داشته وهوشیار باشیم.

قمی اظهار کرد: کاهش آسیب پذیریری، تسهیل مدیریت بحران، افزایش بازدارندگی، صیانت از مردم در برابر حوادث، تهدیدات و نیز مدیریت مخاطرات از مهمترین محورها و اهداف پدافند غیرعامل در جامعه است.

در جلسه پدافند غیرعامل گیلان که حمیدرضا خالدی جانشین قرارگاه زیستی پدافند غیرعامل کشور نیز حضور داشت؛ از زحمات و خدمات ارزنده دکتر اسدالله عباسی استاندار و محمد جلایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با اهدای لوحی تقدیری از سوی سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور بعمل آمد.

گفتنی است در جریان برگزاری دهمین همایش ملی پدافند غیرعامل با حضور سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، دکتر احمد وحیدی وزیر کشور، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور ، دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر و جمعی از مقامات لشکری و کشوری که  11 آبانماه امسال در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد؛ از زحمات دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان بعنوان رییس شورای پدافند غیرعامل استان و محمدعلی ویشکایی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گیلان به عنوان برگزیده استان های کشور در حوزه پدافند غیرعامل تقدیر شده بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر