۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۹
کد خبر: ۷۴۲۱۱
استاندار در شورای پدافند غیرعامل گیلان:
استاندار گیلان با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی بسیار بیرحمند و هدف آنان این است که از راه های گوناگون به کشور ضربه بزنند، گفت: قطع به یقین دشمنان هیچگاه به اهداف شوم خود دست نخواهند یافت.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان؛ اسدالله عباسی عصر امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای پدافند غیرعامل گیلان در رشت اظهار کرد: دشمنان و به خصوص صهیونیست های جنایتکار تلاش دارند تا با توطئه‌های مختلف و از هر مسیر و راهی به کشور و ملت ما ضربه وراد کنند.

وی افزود: به همین دلیل ما باید تلاش کنیم تا در بخش های زیرساخت‌های سایبری و سایر بخش ها همچون امنیت غذایی و مسایل زیستی، هوشیار باشیم و هر دستگاهی در این خصوص باید متناسب با مسئولیتی که دارد کار خود را به خوبی انجام دهد.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه آحاد ملت ایران اسلامی هوشیارند  و نسبت به مسائل آگاهی و بصیرت دارند، ادامه داد: ما باید دقت و نظارت کافی و کاملی داشته باشیم زیرا تهدیدات دشمنان همیشه بوده  است و قبل از اینکه اتفاق و حادثه‌ای ایجاد شود، باید جلوی آن گرفته و پیشگیری‌های لازم انجام شود.

وی اضافه کرد: در گیلان نیز در بخش‌های مختلفی همچون مبارزه با ملخ مراکشی و پشه آئدس اقدامات خوب و موثری انجام شد اما در خصوص سنبل آبی باید جدی‌تر بود و در این بخش باید اقدامات موثرتری را انجام دهیم.

استاندار گیلان بیان کرد: ما باید در همه حوزه ها در آماده باش کامل باشیم زیرا دستورالعمل‌ها مشخص است و کارگروه‌ها نیز باید به خوبی به وظایف خود عمل کنند تا جلوی خرابکاری‌های احتمالی گرفته شود.

عباسی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان از هر راهی قصد ضربه‌زنی به نظام و ملت ما را دارند، باید مرزها و خطوط مشخص شود تا از هیچ راهی اجازه ورود به دشمنان داده نشود و همه نقشه‌های شوم آنان خنثی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر