۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۷۴۱۷۰
سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: بعد از عملیات تروریستی در کرمان تا امروز بیش ازده تیم تروریستی توسط دستگاهای اطلاعاتی شناسایی و منهدم شده‌اند.

به گزارش پایداری ملی به نقل از فارس، سید مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: بعد از عملیات تروریستی در کرمان تا امروز بیش ازده تیم تروریستی توسط دستگاهای اطلاعاتی شناسایی و منهدم شده‌اند.

میر احمدی یادآور شد: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و نیروهای مسلح م با مجاهدت شبانه روزی در حال مقابله با توطئه دائمی دشمنان هستند و گاهی هم اگرنسبت به شناسایی و دستگیری باندها وشبکه های تروریستی اطلاع رسانی نمی‌شود برای این است که امنیت روانی جامعه حفظ شود البته اطلاع رسانی بموقع وسنجیده خود برای مردم اعتماد و دلگرمی واطمینان ایجادمی کند متاسفانه عده‌ای جاهل ویا مغرض وبااهداف سیاسی مجاهدت‌های شبانه روزی را نادیده می گیرند

معاون امنیتی وزیر کشور تصریح کرد: سیاست جمهوری اسلامی در مقابل گروه‌های تروریستی یک سیاست آفندی است نه پدافندی مانند حمله ای که اخیراً به تروریست‌های ساکن واشغالگر در ادلب سوریه انجام و منشا تهدید مورد هدف قرار گرفت.

وی افزود: مدافعان حرم و امنیت در هزار کیلومتر دورتر از مرزهای جمهوری اسلامی مجاهدت کرده و می کنند و این به این دلیل بوده و هست که در داخل جغرافیای ایران مردم ما و در منطقه مسلمانان بی گناه و بی پناه مورد تهدید عملی تروریست‌ها قرار نگیرند اگر این اقدامات نبود هر روز و در نقاط مختلف کشور مواجه با حوادث تلخ و جانسور شبیه اقدام تروریستی درگلزار شهدا کرمان بودیم.

میراحمدی گفت: امروز مدافعان حرم وسربازان گمنام امام زمان و محافظان امنیت در مرزها با یک هدف و در یک سنگر بر علیه تروریست‌های مورد حمایت آمریکا ورژیم صهیونیستی می جنگند. امروز سر اژدهای داعش رژیم صهیونیستی است و تا این سرقطع نشود منطقه توسط این شرور تروریست ناامن خواهدبود. انشالله با فروپاشی رژیم منطقه امن خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر