۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۷۴۱۶۹
سردار جلالی:
سردار دکتر غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی شهادت مستشاران نظامی ایران در سوریه را تسلیت گفت.

به گزارش پایداری ملی، در پیام سردار جلالی آمده است؛ 

بسمه تعالی
شهادت هنر مردان خداست. امام خمینی (ره)

دستان ناپاک رژیم درمانده و غاصب صهیونیستی، بار دیگر از روی استیصال، چند تن از مستشاران نظامی و فرزندان دلاور ایران اسلامی را آن هم با تجاوز و نقض حریم کشور سوریه، هدف ترور قرار داد تا به زعم خود در روند نابودی اش از صحنه روزگار تاخیر بیندازد اقداماتی که شاهدی بر عجز و ناتوانی آن‌هاست.

تردیدی نیست که خون این شهدا بی پاسخ نخواهد ماند، اما در این میان آنچه جای تعجب دارد این است که رژیمی که بار‌ها و بار‌ها ترور و جنایت را آزموده و همچنان در رسیدن به خواسته‌های نامشروعش ناکام مانده چگونه می‌اندیشد که این اشتباهاهش را تکرار می‌کند. این در حالیست که با نمایش نشانه‌های عجز و درماندگی رژیم صهیونیستی از رویاروئی مستقیم در جبهه‌های نبرد، خون تازه‌ای در رگ‌های فرزندان و تربیت شدگان گفتمان مقاومت جاری خواهد شد که عرصه را بر این رژیم تنگ‌تر خواهد کرد.

ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهیدان والا مقام به فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی)، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فرمانده نیروی قدس سپاه، خانواده‌های معزز این شهدا و همرزمانشان، همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و شهدای کربلا را برای ایشان از خداوند متعال مسئلت دارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر