۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۷۴۱۵۷
سردار قمی معاون امور استان های سازمان پدافندغیرعامل کشور به همراه مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان و دبیران پدافند غیرعامل و روسای حراست دستگاه های اجرایی استان کرمان با خانواده شهیدان سلطانی نژاد (هشت شهید) از شهدای انفجارهای تروریستی 13 دی ماه مسیر گلزار شهدای کرمان دیدار بعمل آوردند .

ابلاغ پیام تسلیت رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور به خانواده شهیدان سلطانی نژاد

سردار قمی معاون امور استان های سازمان پدافندغیرعامل کشور با خانواده شهیدان سلطانی که 8 نفر از اعضای این خانواده به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، دیدار و ضمن اعلام پیام تبریک و تسلیت سردار دکتر جلالی رییس سازمان پدافندغیرعامل کشور به ایشان برای بازماندگان صبر و برای شهدای این حادثه دلخراش علو درجات آرزو نمودند.

در ابتدای این دیدار آقای حسین سلطانی نژاد مسوول حراست و دبیر پدافندغیرعامل اداره کل کتابخانه ها و اسناد ملی جنوب شرق کشور به نمایندگی از خاندان سلطانی نژاد شرح مختصری از روز حادثه بیان نمودند و نثار خون این شهیدان را ادامه دهنده مکتب شهید سلیمانی دانستند.
ابلاغ پیام تسلیت رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور به خانواده شهیدان سلطانی نژاد

سپس سردار قمی معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن ابلاغ پیام تسلیت و تبریک سردار جلالی ریاست محترم سازمان پدافند غیرعامل کشور به خانواده شهیدان سلطانی نژاد ، گفت: یکی از برکاتی که تا به امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی در این 45 سال از آن برخوردار بودیم صبر و استقامت خانواده معظم شهدا بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر