۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
کد خبر: ۷۴۱۳۵
رییس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد از برگزاری مانور تمرینی آموزشی منطقه مرکزی و جنوب کشور با موضوع سیلاب با محوریت شرکت توزیع برق خبر داد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مسعود شیرمحمدی اظهار کرد: پدافند غیرعامل کشور را به شش بخش تقسیم کرده تا در صورت بروز حادثه برای هر یک از استان‌ها سایر استان‌ها به عنوان استان معین به کمک آن بیایند که هر ساله برای اینکه تمرین و آمادگی در بین استان‌ها زمینه‌های مختلف وجود داشته باشد، این مانور برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به سوابق و خرابی‌های پیش آمده در سال گذشته در زمان وقوع سیلاب از جمله آبگرفتگی معابر و تخریب تجهیزات در استان، امسال یزد میزبان این مانور شد که با توجه به حوادث پیش آمده، عنوان مانور را «سیل» انتخاب کردیم که در آن صنعت آب و برق شرکت می‌کنند.

شیرمحمدی ادامه داد: استان‌های اصفهان، فارس، چهارمحال بختیاری، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد استان‌های یاری رسان یزد در این مانور هستند.

رییس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق استان یزد عنوان کرد: شرایط مانور به شکلی در نظر گرفته شده که فرض بر این است که یزد دچار خرابی‌های شدید شده و سایر استان‌ها باید به عنوان نیروی کمکی به استان اعزام شده و برای مدیریت بحران، مشارکت کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر