۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۷۴۱۲۶
نشست بررسی نتایج حاصل از مطالعات تفصیلی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل مجتمع بندری انزلی با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و رئیس اداره پدافند غیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی برگزار شد.
نشست بررسی نتایج مطالعات تفصیلی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بندر انزلی/ ابلاغ مطالعات تفصیلی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل به یک بندر خصوصی

به گزارش پایداری ملی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، احمد غفارزاده؛ مسئول مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان درخصوص این نشست که معاونین و برخی روسای ادارات مرتبط اداره کل نیز به همراه خروجی نتایج مطالعات حضور داشتند، گفت: در این نشست، تهدیدات متصور همراه با اقدام انجام گرفته و دستورکارهای آتی در حوزه های بحران و پدافند غیرعامل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای حاضر در جلسه ایده ها و نظریات کارشناسی مربوط به حوزه فعالیت خود را بیان کردند.

 مسئول مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با بیان اینکه طرح مطالعاتی تفصیلی پدافند غیرعامل و مدیریت بحران مجتمع بندری انزلی دارای چندین طرح عملیاتی است، خاطرنشان کرد: این طرح شامل طرح عملیاتی پدافند سایبری، پرتویی، زیستی، شیمیایی، پدافند غیرعامل در حوزه خشکی و دریا و … است.

 غفارزاده با اشاره به تعریف راهکارهای مناسب در راستای ایمن سازی بنادر گیلان، تصریح کرد: نتایج حاصل از مطالعات تفصیلی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل مجتمع بندری انزلی به منظور ایمن سازی دارایی های مجتمع بندری و آمادگی مقابله با آسیب های شناسایی شده، بررسی شد.

ابلاغ مطالعات تفصیلی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل به بندر خصوصی آستارا

مراسم رونمایی و ابلاغ مطالعات تفصیلی مدیریت بحران و پدافند غیر عامل برای اولین بار در سطح بنادر کشور به بندر خصوصی آستارا با حضور رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی  و مسئول مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در این بندر برگزار شد.  

این مطالعات با هدف شناسایی و آنالیز تهدیدات غالب، کاهش ریسک و آمادگی در حوزه  بحران های طبیعی و انسان ساخت تهیه و تدوین شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر