۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۷۴۱۱۵
با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل کشور انجام شد
طرح جامع مطالعات پدافند غیرعامل شهر سنندج با هدف ارتقای پیش‌بینی، پیشگیری و مصون‌سازی از مخاطرات، رونمایی شد.

به گزارش پایداری ملی، استاندار کردستان در آیین رونمایی از این طرح، اجرای پدافند غیر عامل در سنندج را بسیار حیاتی و مهم برشمرد و اظهار کرد: مخاطرات در قالب برنامه‌های پدافند غیر عامل، در راستای پایداری ملی به اولویت مهمی بدل شده است.

اسماعیل زارعی کوشا با اشاره به نقش پدافند غیر عامل در مدیریت مخاطرات، افزود: یک پدافند غیرعامل در حوزه امنیتی استان با اتکا بر ظرفیت‌های فرهنگی و هنری این منطقه تجربه کرده‌ایم، بطوریکه کردستان از یک شرایط بحرانی در سال ۱۴۰۱ در کمتر از یک سال از حیث امنیتی، اجتماعی و سیاسی به حالت ایده آلی رسیده و تجربه موفقی است.

طرح جامع مطالعات پدافند غیرعامل شهر سنندج رونمایی شد

استاندار کردستان از آمادگی استان جهت مستندسازی تجارب و انتقال آن در حوزه پیشگیری به هنگام در مواجهه با مخاطرات، به دیگر نقاط کشور خبر داد و گفت: ارزیابی بر اساس کارکرد این مجموعه و بهره‌مندی از تجربه استان‌ها در شرایط متفاوت و مخاطرات، ضریب امنیت پایدار، رضایتمندی مردم و رفاه اجتماعی را افزایش می‌دهد.

زارعی کوشا با بیان اهمیت برگزاری رزمایش‌های پدافندی، ادامه داد: این گونه رزمایش‌ها موجب حفط آمادگی برای مقابله با تهدید‌ها و کاهش خسارات در مخاطره‌ها به زیرساخت‌ها و تجهیزات ملی و انسانی می‌شود.

رونمایی از طرح جامع مطالعات پدافند غیرعامل شهر سنندج با حضور معاون هماهنگ کننده سازمان پدافند غیرعامل برگزار شد.

سنندج با بیش از ۵۰۰ هزار نفر جمعیت، با چهار منطقه شهرداری اداره می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر