۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۷۴۱۱۲
معاون پدافند غیر عامل کشور:
سردار قمی گفت: باید از ظرفیت و توانمندی بسیج در امر توسعه فرهنگ پدافند غیرعامل به‌عنوان یک ضرورت جدی که مورد عنایت مقام معظم رهبری است و روز به روز به ضرورت آن بیشتر پی می بریم، استفاده مطلوب کرد

به گزارش پایداری ملی و به نقل از بسیج، همایش نقش بسیج در پدافند مردم محور، به همت سازمان بسیج کارمندان و ادارات کل سپاه سلمان استان، با حضور معاون پدافند غیر عامل کشور، مدیرکل پدافند غیر عامل استان، فرمانده گردان بیت المقدس بسیج ادارات کل، فرمانده هان حوزه های مقاومت بسیج ادارات کل استان و فرمانده هان پایگاههای بسیج ادارات کل، در سالن آمفی تئاتر اداره کل راه و شهرسازی در زاهدان برگزار گردید .

 در این مراسم ، سردار قمی، معاون پدافند غیر عامل کشور، ضمن گرامیداشت یادونام شهدا به ویژه سردار شهید قاسم سلیمانی، گفت: کارکرد بسیج فقط در حوزه نظامی نیست، در همه بخش ها و حوزه ها فعال و برای هر گونه تهدید و اقدامی از سوی دشمن آمادگی لازم را دارد .

وی افزود: با توجه به فراگیر بودن نقش بسیج در شهر و روستا و در حوزه ها و پایگاه های مختلف باید از ظرفیت و توانمندی بسیج در امر توسعه فرهنگ پدافند غیرعامل به‌عنوان یک ضرورت جدی که مورد عنایت مقام معظم رهبری است و روز به روز به ضرورت آن بیشتر پی می بریم، استفاده مطلوب کرد .

معاون پدافند غیر عامل کشور در ادامه اظهار داشت: امروز نوع تهدیدات از تهدیدات سخت به تهدیدات نرم تغییر ماهیت و محتوا داده و در کل از تهدیدات تسلیحاتی و نظامی به تهدیدات فناوری و سایبری و زیستی و غیرنظامی تبدیل شده است.

این مسئول بیان کرد: در این زمینه می طلبد با توجه به چرخش تهدیدات به مسائل و مقررات و الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل بیش از گذشته توجه جدی شود و سرلوحه کارها و اقدامات ما شود.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر