۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۹
کد خبر: ۷۴۱۰۹
همایش ملی تخصصی «پدافند غیرعامل در نظام سلامت» با حضور جمعی از مسوولان کشوری و استان فارس در شیراز برگزار شد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، همایش ملی یک‌روزه و تخصصی «پدافند غیرعامل در نظام سلامت» با حضور جمعی از مسؤولان کشوری و استان فارس به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سالن سعدی مجتمع فرهنگی آموزشی ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز آغاز و ساعتی پیش خاتمه یافت.

در این همایش «جعفر میعادفر» رئیس ستاد پدافند غیرعامل وزارت بهداشت، «علی محمد لطیفی» معاون امور سلامت سازمان پدافند غیرعامل کشور، آیت الله «لطف الله دژکام» نماینده، ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و «محمد جباریان» مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری فارس سخنرانی کردند.

مدیران و رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها و مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان‌های هرمزگان، فارس و بوشهر و همچنین رؤسا و مدیران ارشد دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی قطب پنج کشور از جمله دیگر مدعوین این همایش یک روزه بودند.

بررسی موقعیت ایران و انواع تهدیدات به خصوص تهدیدات نظام سلامت، انواع جنگ‌های ترکیبی و شناختی، آمیخته و هیبریدی و نقش نظام سلامت در این بحران‌ها؛ وظایف عملیاتی پدافند غیرعامل، حوزه مسؤولیتی پدافند غیرعامل، تهدید‌های سایبری، مقابله با تهدید‌های طبیعی، اهداف و مقاصد غیر عامل در نظام سلامت از جمله محور‌های این همایش ملی بود.

راهکار‌های مقابله با تهدیدات و همچنین شرح وظایف پدافند و تبیین برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۲ کمیته پدافند غیرعامل از دیگر محور‌های این همایش ملی بود که از سوی «جعفر میعادفر» رئیس ستاد پدافند غیرعامل وزارت بهداشت به آن پرداخته شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر