۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۷۴۱۰۷
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، در پیامی انتصاب سردار سید تیمور حسینی به سمت رئیس پلیس راهور فراجا را تبریک گفت.

به گزارش پایداری ملی در متن پیام سردار دکتر غلامرضا جلالی به سردار تیمور حسینی آمده است:

برادر ارجمند سردار تیمور حسینی
رئیس پلیس راهور فراجا

اکنون که با تدبیر فرمانده محترم فراجا به عنوان رئیس پلیس راهور فراجا منصوب شده‌اید، ضمن تبریک و تهنیت صمیمانه این انتصاب، موفقیت شما را در این مأموریت خطیر از درگاه خداوند متعال خواستارم.

پدافند غیرعامل و راهور، بعنوان دو بخش تاثیر گذار بر سیاست‌های مدیریت و حمل و نقل شهری، حائز حوزه ماموریتی مشترکی به ویژه در بحث تسهیل مدیریت بحران و آمادگی در برابر شرایط اضطراری را برعهده دارند.

امید است با حضور جنابعالی در مدیریت راهور فراجا که علاوه بر سوابق مدیریتی ارزنده به لحاظ دانش فنی نیز در این حوزه حائز سرمایه‌ای ارزشمند هستید، شاهد اعمال ضوابط و الزامات پدافند غیرعامل در برنامه‌های راهور در حوزه مدیریت شهر‌ها برای سامان بخشی به مباحثی همچون تخلیه اضطراری شهر‌ها در مواقع ضروری و اسکان موقت در طرح‌های جامع حمل و نقل و ترافیک شهر‌ها به ویژه کلان شهر‌ها کشور باشیم.

در این زمینه سازمان پدافند غیرعامل کشور، آمادگی خود را برای همکاری، هم‌افزایی و در اختیار قرار دادن تجارب خود در این زمینه اعلام می‌دارد.

توفیقات روزافزون شما و سایر کارکنان خدوم فراجا را در پناه ایزد منان و توجه حضرت، ولی عصر (عج) و تحت فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز خواستارم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور
سرتیپ پاسدار دکتر غلامرضا جلالی

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر