۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱
کد خبر: ۷۴۰۶۳
با حضور مسئولان استانی انجام شد
معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور در بازدید از تأسیسات تصفیه‌خانه آب شرب بیرجند، ضمن حساس برشمردن تأسیسات آب بر رعایت دستورالعمل‌های پدافندی در این حوزه تأکید کرد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری تسنیم ، سردار محمدعلی قمی، معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور صبح امروز به منظور بازدید از چند پروژه شاخص به خراسان جنوبی سفر کرده است.

بازدید از تصفیه خانه آب شرب بیرجند، آزمایشگاه در حال احداث دامپزشکی شرق کشور، ایستگاه GPS گاز و نمایشگاه علم و فناوری استان، دیدار با استاندار، نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) و حضور در شورای پدافند غیر عامل استان از برنامه‌های این سفر خواهد بود.

برنامه‌های سفر دو روزه معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافندغیرعامل کشور با ادای احترام به مقام شامخ شهید گمنام مدفون در استانداری خراسان جنوبی آغاز شد.

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور صبح امروز همچنین از تأسیسات تصفیه خانه آب شرب بیرجند، بازدید کرد.

قمی در این بازدید، ضمن حساس برشمردن تأسیسات آب بر رعایت دستور العمل‌های پدافندی در این حوزه تأکید کرد و از اقدامات شرکت آب و فاضلاب در این زمینه تقدیر کرد.

مهدی دوستی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان نیز ضمن بیان توضیحاتی درباره فرآیند تصفیه آب، گزارشی از موارد پدافندی تأسیسات صنعت آب ارائه کرد.

معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیر عامل کشور در ادامه سفر خود به بیرجند، از آزمایشگاه مرکزی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی که توسط بانوان مدیریت می‌شود، نیز بازدید کرد.

در این بازدید از زحمات و تلاش‌‌های بانوان شاغل در این آزمایشگاه تقدیر و تشکر شد و ضمن تبریک روز زن و ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، سالروز شهادت سردار سلیمانی نیز گرامی داشته شد.

قمی در این بازدید گفت: بانوان با الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا (س) با تلاش و کوشش جهاد گونه می‌توانند جهت رسیدن کشور به قله‌های موفقیت و سربلندی ،گام‌های اساسی بردارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر