۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۰
کد خبر: ۷۴۰۴
فرمانده سپاه پاکدشت از برگزاری رزمایش تاکتیکی کوی و برزن و پدافند غیرعامل با عنوان ˈالی بیت المقدس ˈدر این شهرستان خبر داد .
سرهنگ پاسدارˈ عبدالله اصغری ˈ گفت: رزمایش پدافند غیر عامل و دفاع از کوی برزن پاکدشت با حضور دو گردان از نیروهای بسیجی گردان های بیت المقدس برگزار می شود.

وی افزود:این رزمایش که در مناطق شمالی شهرستان پاکدشت و در جوار روستای توچال برگزار می شود از صبح روز پنجشنبه (هشتم اسفند) با اجرای عملیات تأخیر، پدافند دورادور، پدافند غیر عامل، امداد و نجات، کنترل اغتشاشات و مقابله با نا آرامی ها، کنترل معابر وصولی و دفاع از مراکز حساس، عملیات تاخت و ضد هلی برن در قالب کلاس های آموزشی آغاز خواهد شد .

وی گفت:برگزاری صبحگاه مشترک نظامی، اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی، تشکیل حلقه های صالحین، اقامه نماز جماعت و راهپیمایی تاکتیکی شبانه از دیگر برنامه های این رزمایش در روز اول خواهد بود.

فرمانده سپاه پاکدشت گفت:این عملیات در روز دوم با اجرای عملیات دفاع از کوی و برزن و پدافند غیر عامل برگزار خواهد شد .

وی افزود:اجرای این رزمایش در حضور بازرسان سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران و سازمان بسیج صورت خواهد پذیرفت .

اصغری ارتقاء روحیه بسیجیان، بالا بردن توان رزم گردان های بیت المقدس، حفظ روحیه جهادی و رزمی بسیجیان شرکت کننده در رزمایش ، ایجاد آمادگی دفاع همه جانبه و صیانت از منطقه استحفاظی و مقابله با تهدیدات و حوادث طبیعی از جمله اهداف برگزاری رزمایش ˈالی بیت المقدسˈ خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت تصریح کرد: با اجرای این رزمایش گوشه ای از اقتدار و توانمندی بسیج در دفاع از ارزش ها و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته خواهد شد .
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر