۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۷۴۰۲۲
فردا و در افتتاحیه هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل صورت می‌گیرد
بر اساس اطلاعیه روابط عمومی سازمان پدافند غیرعامل کشور، نتایج اولیه بررسی‌ها در خصوص اختلال سایبری در سامانه هوشمند سوخت، فردا از سوی سردار جلالی در مراسم افتتاحیه هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل که در سالن میلاد محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود اعلام می‌گردد.

به گزارش پایداری ملی، افتتاحیه هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل فردا شنبه دوم دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی صنایع بومی راهبردی به مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی و ترغیب استفاده از آن‌ها به منظور مصون‌سازی، امن‌سازی، کاهش آسیب‌پذیری، افزایش تاب آوری و ارتقای آمادگی زیرساخت‌های حیاتی، حساس و مهّم با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی است.

در این نمایشگاه که با حضور ده‌ها شرکت فناور و دانش‌بنیان برگزار می‌شود، محصولات بومی و راهبردی شرکت‌های فعال در صنایع مختلف در بخش‌های پدافند سایبری، پدافند زیستی، پدافند الکترونیک، پدافند فضایی، پدافند کالبدی، پدافند شیمیایی و پدافند پرتویی به نمایش درخواهد آمد و چندین تفاهم‌نامه و قرارداد فی‌مابین فناوران و دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های بزرگ منعقد خواهد شد.

همچنین چندین نشست تخصصی با حضور مدیران ارشد کشوری و لشکری و برخی از کمیته‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی برای بررسی مشکلات و چالش‌های تولید شرکت‌های حاضر در نمایشگاه برگزار خواهد شد.گفتنی است هفتمین نمایشگاه صنایع بومی پدافند غیرعامل از تاریخ دوم تا پنجم‌ دی‌ماه از ساعت 9 صبح تا 13 میزبان علاقمندان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر