۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
کد خبر: ۷۳۹۲۹
با حضور سرلشکر موسوی؛
نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی مقارن با هفتم آذر و ایام گرامی‌داشت حماسه آفرینی‌های دریادلان نیروی دریایی راهبردی ارتش افتتاح شد.

به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، نمایشگاه دستاوردهای علمی و فناوری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی مقارن با هفتم آذر و ایام گرامی‌داشت حماسه آفرینی‌های دریادلان نیروی دریایی راهبردی ارتش روز شنبه یازدهم آذر ماه ۱۴۰۲ با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، دریادار امیر ایرانی فرمانده نیروی دریایی و جمعی از مقامات کشوری و لشکری در محل نمایشگاه‌های ستاد نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این نمایشگاه بخشی از دستاوردهای علمی و فنی نداجا در حوزه‌های مختلف تسلیحات دریایی، سامانه‌های موشکی ضد کشتی از زیر سطح به سطح، سامانه‌های پیشرفته اطلاعاتی، مخابراتی و جنگ‌های الکترونیکی و بومی‌سازی انواع قطعات پیچیده و گلوگاهی به نمایش درآمد.

از ویژگی‌های بارز این نمایشگاه که با تاکید بر بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های علمی و تخصص نخبگان دانشگاهی مراکز علمی و پژوهشی شرکت‌های دانش‌بنیان بومی برگزار شده است.

ارائه تعداد قابل توجهی از تجهیزات زیر سامانه‌ها و شناورهای سطحی و زیر سطحی پروازی با قابلیت انجام مأموریت‌های کشف دریایی و ساحلی و همچنین داده پردازی محیطی می‌باشد.

در این نمایشگاه همچنین از پویانمایی آموزشی و چندین جلد کتاب فنی تخصصی در حوزه‌های مختلف دریایی رونمایی شد و همچنین نمونه اول چند محصول ساخته شده در قالب فعالیت‌های تحقیقاتی و پشتیبانی به نمایش گذاشته شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر