۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۷
کد خبر: ۷۳۸۹۶
در پیام سردار جلالی مطرح شد
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی از تلاش‌های سردار حاجی زاده و جهادگران عرصه هوافضای کشور به جهت مجاهدت در ارتقای توان موشکی و پهپادی کشور و کسب رضایت فرماندهی معظم کل قوا تقدیر کرد.

به گزارش پایداری ملی در پیام سردار جلالی آمده است؛

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده
فرمانده محترم نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بسیار خرسندم به عنوان برادر هم رزمتان که از ابتدا در جریان مجاهدت‌های فرزندان انقلاب اسلامی برای افزایش قدرت بازداندگی در حوزه موشکی بوده ام، روز‌های پر افتخار و غرور انگیز به بار نشاندن آن تلاش‌های شبانه روزی و خستگی ناپذیر را از نزدیک نظاره گر باشم.

افتخار می‌کنم که فرزندان مکتب شهید طهرانی مقدم، جانشینان و ادامه دهندگان راه خلف وی بودند که بی توجه به سختی راه و دشمنی‌های بی امان از تحریم گرفته تا ترور، خواستند و توانستند.

حماسه آفرینی با دستانی پرتوان و رسیدن از مونتاژ و مهندسی معکوس موشک به تولید موشک هایپرسونیک «فتاح ۲» و پهپاد «شاهد ۱۴۷» با استفاده از توان دانشمندان جوان، مومن و انقلابی هوا فضای سپاه پاسداران نشان داد که در مسیر پیشرفت و اعتلای کشور، غیرممکن و ناشدنی وجود ندارد، این همان مسیری است که طهرانی مقدم به آن ایمان داشت.... و چه پاداشی بالاتر از اینکه تلاش‌هایتان لبخند رضایت بر لبان رهبری معظم انقلاب، فرماندهی کل قوا بنشاند.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمام شهدای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه سردار شهید طهرانی مقدم و یاران با وفایش این دستاورد ارزشمند را خدمت شما و همه برادرانم در نیروی هوا فضای سپاه تبریک عرض نموده و برایتان در این عرصه مهم و استراتژیک، آرزوی توفیق ذیل سایه تدابیر مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از پیشگاه ایزد منان خواستارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر