۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۷۳۸۹۵
جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پارس جنوبی:
جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: بحث ارتقای تاب‌آوری و حفاظت از زیرساخت‌ها و تاسیسات حیاتی در پارس جنوبی از جمله موضوعات راهبردی در لایه دفاعی کشور است و امروز بایدتمام توان خود را در این خصوص بکار بگیریم.

به گزارش پایداری ملی، سردار محسن ساسانی، جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در نشست تخصصی بررسی پیشرفت فیزیکی پروژه‌های پدافند غیرعامل در مجتمع گاز پارس جنوبی بیان کرد: همیشه باید چندین گام جلوتر از وقوع حادثه حرکت کنیم، با هوشیاری کامل شرایط را رصد کنیم و این وظیفه به ویژه در شرایط فعلی که تهدیدات متنوع‌تر، پیچیده‌تر و متفاوت‌تر از همیشه است بیشتر اهمیت خود را نشان می‌دهد.

سردار ساسانی در ادامه تصریح کرد: امروز از زحمات ارزشمند و شایسته متخصصان و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی تشکر و قدردانی می‌کنم که در شرایط سخت و دشوار اقدامات شایسته و مهمی را انجام داده‌اند و این نشان از عزم و همت بلند کارکنان این مجموعه دارد.

وی ادامه داد: نظام‌نامه‌هایی که به تصویب کمیته رسیده و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است که در این جهت ۱۳ نظام نامه می‌باشد که شش نظام‌نامه به صورت کامل ابلاغ شده است و امید داریم طبق برنامه‌ریزی مسائل به سرانجام مطلوب برسد.

جانشین رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه خاطرنشان کرد: همه اقدامات ما باید در جهت ارتقاء پایداری و افزایش بازدارندگی بوده و این مهم را سرلوحه‌ی کار‌ها قرار داده و در این جهت حرکت کنیم.

دکتر ساسانی در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به این موضوع باید از پویایی و پیش‌برندگی لازم در احصاء راهکار‌های مقابله با تهدیدات نوین برخوردار بوده و با دانش واقدامات شایسته اولویت‌ها را مشخص و توان اصلی را روی متناسب با اولویت‌های تعیین شده متمرکز نماییم تا به هدف نهایی که استحکام بخشی به زیرساخت‌ها و مصون سازی ان‌ها در برابر تهدیدات می‌باشد دست یابیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر