۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۷۳۸۴۷
از سوی سردار جلالی انجام شد
در نشست شورای هماهنگی پدافند غیرعامل استان خوزستان حکم انتصاب علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان به عنوان رییس شورای پدافند غیرعامل استان که به امضای سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح رسیده از سوی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور اعطا شد.

به گزارش پایداری ملی، نشست شورای هماهنگی پدافند غیرعامل استان خوزستان به ریاست علی‌اکبر حسینی‌محراب استاندار خوزستان و با حضور سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور برگزار شد.

استاندار خوزستان در پایان این نشست گفت: استان خوزستان به دلیل وجود صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، فولاد، سرمایه انسانی در بخش‌های نرم افزاری و … از لحاظ پدافند غیرعامل همواره اهمیت خاصی دارد.

وی افزود: تاکیداتی که در جلسه شد در زمینه امنیت حوزه صنعت بود. گسترش امنیت صنعتی جهت طراحی‌های حفاظتی هم در مقابل نفوذ و هم در برابر خطرات ناشی از سوانح طبیعی در دستور کار قرار دارد و تمام صنایع ما باید قابلیت ضد نفوذی داشته باشند که از وارد شدن صدمات جلوگیری شود.

حسینی محراب ادامه داد: شرکت‌های فعال در حوزه امنیت صنعتی میتوانند به صنایع استان کمک کنند و این ارتباط ایجاد شود. این شرکت‌ها همچنین برای آموزش‌های ایمنی و حفاظتی به پرسنل بخش صنعت میتوانند کمک کنند.

استاندار خوزستان گفت: امیدواریم این اقدامات در استان اجرایی شود که هم موجب ایجاد فرصت‌های شغلی جدید میشود و هم موجب صیانت از سرمایه‌های استان خواهد شد.

گفتنی است در پایان این نشست حکم انتصاب علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان به عنوان رییس شورای پدافند غیرعامل استان امضا شده توسط سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به وی اعطا شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر