۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
کد خبر: ۷۳۸۲۱
در نشست شورای پدافند غیرعامل خوزستان مطرح شد؛
حسینی محراب گفت: متخصصان داخلی این توانایی و استعداد را دارند که در زمینه امنیت سایبری و نرم افزاری به ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف کمک نمایند.

به گزارش پایداری ملی و به نقل از دفاع‌پرس، نشست شورای پدافند غیرعامل استان امروز به ریاست «علی‌‌اکبر‌ حسینی‌‌محراب» استاندار خوزستان در اهواز برگزار شد.

استاندار خوزستان در این نشست با اشاره به اینکه به مناسبت هفته گرامیداشت پدافند غیرعامل از زحمات دست‌اندرکاران این حوزه تقدیر کردیم اظهار داشت: پدافند غیرعامل برای پیشگیری از حوادث طبیعی یا حوادثی که با دخالت بشر ایجاد میشود طراحی شده است.

وی افزود: از آنجایی که کشور ما همواره مورد حسد و طمع ضدانقلاب بوده است دشمنان همیشه درصدد راهی برای نفوذ و وارد کردن آسیب هستند. اگر ما در کارهای ساخت و ساز و سیستم‌های مختلف اصول و تمهیدات مربوط به پیشگیری از بروز اخلال و مشکلات مختلف را مدنظر قرار دهیم پدافند غیرعامل را رعایت کرده‌ایم.

حسینی محراب گفت: این روزها هک گوشی، کامپیوتر و وسایل ارتباطی در فضای سایبری مطرح هست و توصیه می‌شود افراد از اطلاعات حساس یا طبقه بندی شده به نحو شایسته محافظت نمایند و امیدواریم از این جهت شاهد بروز آسیب نباشیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: نرم افزارهای مختلف باید به گونه‌ای طراحی شوند که نسبت به نفوذهای مخرب مصونیت داشته باشند و متخصصان داخلی این توانایی و استعداد را دارند که در زمینه امنیت سایبری و نرم افزاری به ارگان‌ها و دستگاه‌های مختلف کمک نمایند.

حسینی محراب عنوان کرد: امروزه مقوله بیوتروریسم یک واقعیت در جنگ‌های نوین محسوب می‌شود و باید در این زمینه آمادگی لازم را کسب نماییم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر